Съжаляваме, не можем да открием {{term}}. Опитайте отново.
Отговорът на Regus на пандемията от COVID-19

Заседателни зали в Sydney

60 Martin Place, Levels 1, 2, & 3, Sydney, New South Wales, 2000

Incredible location, instant transport links and an inspirational layout – Martin Place has it all.

From its exciting location in downtown Sydney, Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

Why choose Martin Place.

  • A top-class, flexible workspace in the centre of Martin Place, Sydney.
  • Unbeatable transport links, less than a minutes’ walk from Martin Place Station.
  • Amazing location in a vibrant commercial area, within view of the Botanic Garden.
  • An inspirational, modern office setting, with high-speed Wi-Fi and admin support.
Още
Резервирайте сега

Заседателни зали в Sydney

60 Martin Place, Levels 1, 2, & 3, Sydney, New South Wales, 2000

Incredible location, instant transport links and an inspirational layout – Martin Place has it all.

From its exciting location in downtown Sydney, Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

Why choose Martin Place.

  • A top-class, flexible workspace in the centre of Martin Place, Sydney.
  • Unbeatable transport links, less than a minutes’ walk from Martin Place Station.
  • Amazing location in a vibrant commercial area, within view of the Botanic Garden.
  • An inspirational, modern office setting, with high-speed Wi-Fi and admin support.
Какво е налично

+61 (02) 7202 3000

  • Цял екран
  • Упътвания
  • Изглед на улицата
Вижте всички локации в Sydney

Защо да изберете заседателна зала на Regus?

Предлага се на час

Наемате заседателни зали за час или за колкото Ви е необходимо.

Пространство по Ваш вкус

Променяте оформлението в зависимост от целта на заседанието.

Лесно резервиране

Използвайте нашето приложение, за да резервирате бързо заседателни зали – няма нужда да звъните по телефона.

В готовност за използване

Залата вече ще бъде приготвена за Вас преди пристигането Ви.

Избирате си работно пространство

Зали за събеседвания – срещи с потенциални кандидати без ограничение за броя на гостите

Стаи за събеседвания

Можете да се срещате с потенциални бъдещи партньори, без ограничение за броя на гостите, които сте поканили.

Съвещателни зали – големи, добре обзаведени съвещателни зали с пространство за 8 – 12 души

Съвещателна зала

Големи съвещателни зали с места за 8 –12 души. Обзаведени с мебели от най-висок клас.

Зала за обучение – за провеждане на вашите фирмени обучения; има кетъринг на разположение

Зала за обучение

Създайте пространство за Вашите фирмени обучения, осигурен е кетъринг

Конферентна зала – по-големи заседателни зали за провеждане на малки събития и конференции

Конферентна зала

Нашите по-големи заседателни зали са идеални за провеждане на малки мероприятия и конференции.

Ценообразуване, включващо всичко

Плащате на час за напълно обзаведена заседателна зала, като в това се включва оборудване, мебели, високоскоростен интернет и персонал на рецепцията.

Заседателни зали според потребностите ви, наем за час и плащане само за необходимите ви удобства

Използвате според нуждите си

  • Наемате на час, така че не плащате за повече, отколкото Ви е необходимо
  • Плащате само за допълнителните удобства, необходими за всяко съвещание
Персонализирайте своите заседателни зали – организирайте обзавеждането и оборудването според собствените си изисквания

Пространство по Ваш вкус

  • Организирайте мебелите и оборудването според Вашите изисквания
  • Използвайте нашата презентационна техника и консумативи по време на срещата
Заседателни зали с високоскоростен интернет, включва WiFi, както и телефонно оборудване, ако е необходимо

Технология

  • С включен високоскоростен интернет и Wi-Fi
  • Предлага се телефонно оборудване според нуждите
Зали за срещи с оборудване, включващо флипчартове, бели дъски, прожекционни екрани и проектори, ако е необходимо

Оборудване за провеждане на заседания

  • Флипчарт, бяла дъска и маркери, ако е необходимо
  • Предлагат се прожекционни екрани и проектори
Персонал на рецепцията, който да посреща вашите гости при пристигането им и да ви съдейства с настройването на необходимото ви аудиовизуално оборудване

Персонал на рецепцията

  • Професионален персонал, който да посреща Вашите гости при пристигането им
  • Помощ за настройките на аудиовизуалното оборудване, което трябва да използвате
Резервирайте сега

Повече начини за работа в град Sydney

Предлагаме повече от просто едно офис пространство

...

Служебни зали в центъра 60 Martin Place за срещи, презентации, обучения и интервюта

Заседателна зала

Готово за работа – подготвено преди пристигането ви, просто идвате и започвате работа

Офис за краткосрочно ползване

Плащате само за това, което ви е необходимо – изберете членство въз основа на пространството, което използвате най-много

Бизнес салони

Съоръжения за хора с увреждания}

Управлявайте своето офис пространство чрез приложението Regus

Управлявайте всичко, където и да сте

Изтеглете приложението на Regus от магазина за приложения на Apple - App Store или Google Play.

Изтеглете приложението Regus от Apple App Store      Изтеглете приложението Regus от Google Play Магазин

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.