Съжаляваме, не можем да открием {{term}}. Опитайте отново.
Отговорът на Regus на пандемията от COVID-19

Заседателни зали в Auderghem

Auderghem Avenue, Herrmann Debroux 54, 1160 Auderghem

Discover a selection of refined, shared workspaces and flexible offices on the edge of the Belgian capital. Located in a premier commercial structure, Brussels Auderghem offers three floors of light-filled, shared working spaces and flexible office space to suit your business needs. Surrounded by the technical and ecological excellence of this calming workplace, with its rooftop solar panels, rainwater collection system and luxurious greenery filled courtyards, you’re bound to be inspired. Build relationships with like-minded professionals, enjoy delicious barista-brewed coffee or just find a quiet spot, plug into the super-fast Wi-Fi and stay productive.

This is a workspace for future, with environmentally friendly transport facilities on site such as electric car charging points and car and bike-sharing points. Public transport connections are incredibly convenient, with bus stops outside the door, and the Herrmann Debroux subway and tram links are a short walk away. The local area of Auderghem is packed with shops and restaurants, such as the nearby Le Relais Forestier Café, making Brussels Herrmann Debroux an ideal location for entertaining clients. In fact, the nearby town centre is filled with inspirational attractions, such as art galleries, museums, the Jean Massart Botanical Garden and the Théâtre de la parole.

Why choose Brussels Auderghem

  • An A-class workspace to rent, with state-of-the-art features.
  • Quick access to the centre of Brussels by road, train and subway.
  • Be inspired at the nearby Kunstencentrum Roodklooster Art Centre.
  • Discover a variety of cafes, restaurants and shops right on your doorstep.

 

Още
Резервирайте сега

Заседателни зали в Auderghem

Auderghem Avenue, Herrmann Debroux 54, 1160 Auderghem

Discover a selection of refined, shared workspaces and flexible offices on the edge of the Belgian capital. Located in a premier commercial structure, Brussels Auderghem offers three floors of light-filled, shared working spaces and flexible office space to suit your business needs. Surrounded by the technical and ecological excellence of this calming workplace, with its rooftop solar panels, rainwater collection system and luxurious greenery filled courtyards, you’re bound to be inspired. Build relationships with like-minded professionals, enjoy delicious barista-brewed coffee or just find a quiet spot, plug into the super-fast Wi-Fi and stay productive.

This is a workspace for future, with environmentally friendly transport facilities on site such as electric car charging points and car and bike-sharing points. Public transport connections are incredibly convenient, with bus stops outside the door, and the Herrmann Debroux subway and tram links are a short walk away. The local area of Auderghem is packed with shops and restaurants, such as the nearby Le Relais Forestier Café, making Brussels Herrmann Debroux an ideal location for entertaining clients. In fact, the nearby town centre is filled with inspirational attractions, such as art galleries, museums, the Jean Massart Botanical Garden and the Théâtre de la parole.

Why choose Brussels Auderghem

  • An A-class workspace to rent, with state-of-the-art features.
  • Quick access to the centre of Brussels by road, train and subway.
  • Be inspired at the nearby Kunstencentrum Roodklooster Art Centre.
  • Discover a variety of cafes, restaurants and shops right on your doorstep.

 

Какво е налично

+32 02 790 52 00

  • Цял екран
  • Упътвания
  • Изглед на улицата
Вижте всички локации в Auderghem

Защо да изберете заседателна зала на Regus?

Предлага се на час

Наемате заседателни зали за час или за колкото Ви е необходимо.

Пространство по Ваш вкус

Променяте оформлението в зависимост от целта на заседанието.

Лесно резервиране

Използвайте нашето приложение, за да резервирате бързо заседателни зали – няма нужда да звъните по телефона.

В готовност за използване

Залата вече ще бъде приготвена за Вас преди пристигането Ви.

Избирате си работно пространство

Зали за събеседвания – срещи с потенциални кандидати без ограничение за броя на гостите

Стаи за събеседвания

Можете да се срещате с потенциални бъдещи партньори, без ограничение за броя на гостите, които сте поканили.

Съвещателни зали – големи, добре обзаведени съвещателни зали с пространство за 8 – 12 души

Съвещателна зала

Големи съвещателни зали с места за 8 –12 души. Обзаведени с мебели от най-висок клас.

Зала за обучение – за провеждане на вашите фирмени обучения; има кетъринг на разположение

Зала за обучение

Създайте пространство за Вашите фирмени обучения, осигурен е кетъринг

Конферентна зала – по-големи заседателни зали за провеждане на малки събития и конференции

Конферентна зала

Нашите по-големи заседателни зали са идеални за провеждане на малки мероприятия и конференции.

Ценообразуване, включващо всичко

Плащате на час за напълно обзаведена заседателна зала, като в това се включва оборудване, мебели, високоскоростен интернет и персонал на рецепцията.

Заседателни зали според потребностите ви, наем за час и плащане само за необходимите ви удобства

Използвате според нуждите си

  • Наемате на час, така че не плащате за повече, отколкото Ви е необходимо
  • Плащате само за допълнителните удобства, необходими за всяко съвещание
Персонализирайте своите заседателни зали – организирайте обзавеждането и оборудването според собствените си изисквания

Пространство по Ваш вкус

  • Организирайте мебелите и оборудването според Вашите изисквания
  • Използвайте нашата презентационна техника и консумативи по време на срещата
Заседателни зали с високоскоростен интернет, включва WiFi, както и телефонно оборудване, ако е необходимо

Технология

  • С включен високоскоростен интернет и Wi-Fi
  • Предлага се телефонно оборудване според нуждите
Зали за срещи с оборудване, включващо флипчартове, бели дъски, прожекционни екрани и проектори, ако е необходимо

Оборудване за провеждане на заседания

  • Флипчарт, бяла дъска и маркери, ако е необходимо
  • Предлагат се прожекционни екрани и проектори
Персонал на рецепцията, който да посреща вашите гости при пристигането им и да ви съдейства с настройването на необходимото ви аудиовизуално оборудване

Персонал на рецепцията

  • Професионален персонал, който да посреща Вашите гости при пристигането им
  • Помощ за настройките на аудиовизуалното оборудване, което трябва да използвате
Резервирайте сега

Повече начини за работа в град Auderghem

Предлагаме повече от просто едно офис пространство

...

Служебни зали в центъра Auderghem Avenue за срещи, презентации, обучения и интервюта

Заседателна зала

Готово за работа – подготвено преди пристигането ви, просто идвате и започвате работа

Офис за краткосрочно ползване

Плащате само за това, което ви е необходимо – изберете членство въз основа на пространството, което използвате най-много

Бизнес салони

Съоръжения за хора с увреждания}

Управлявайте своето офис пространство чрез приложението Regus

Управлявайте всичко, където и да сте

Изтеглете приложението на Regus от магазина за приложения на Apple - App Store или Google Play.

Изтеглете приложението Regus от Apple App Store      Изтеглете приложението Regus от Google Play Магазин

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.