home Icon
  • Норвегия
  • Тронхайм
home Icon

Заседателни зали в Тронхайм

/Почасово резервиране/Пълно обслужване
Нашите заседателни зали в Тронхайм предоставят перфектната обстановка, в която да организирате брейнсторминг с колеги, да впечатлите клиенти или да провеждате продуктивни обучителни сесии. Пространствата за срещи може да се резервират почасово или на ден, а обслужващите ни екипи на място ще ви осигурят съдействие на всяка крачка.
Как можем да ви съдействаме в Тронхайм:
  • bullet IconЗали за обучения, пространства за събития и зали за конференции
  • bullet IconМожете да резервирате на час или ден
  • bullet IconКраткосрочно ползване на коуъркинг пространство при поискване, когато ви е необходимо
Резервирайте сега
phone iconИли ни се обадете на+44 20 3839 9912

Гъвкаво работно пространство, проектирано в съответствие с вашите потребности

Нашите гъвкави офиси, които могат да се персонализират изцяло по ваш вкус, се предлагат под наем за час, за ден или за колкото време ви е необходимо.

Самостоятелни офиси

Разнообразие от готови за ползване офиси, които са напълно оборудвани с всичко необходимо, за да започнете работа веднага.

  • calendarНа месец или година
  • TeamsЕкипи с всякакъв брой членове
От Kr 4 250 на човек на месец

Персонализирани офиси

Когато предлаганият готов продукт не е достатъчен. Можете да адаптирате всички аспекти на вашето пространство, включително обзавеждането и брандирането.

  • brandНа месец или година + с персонализиран план
  • TeamsЕкипи с всякакъв брой членове
От Kr 4 250 на човек на месец

Офиси за краткосрочно ползване

Професионално офис пространство при поискване. Идеалното решение, когато трябва да се концентрирате върху задачите си и да ги изпълните по най-добрия начин.

  • 24 hour accessНа час или ден
  • TeamsЕкипи с всякакъв брой членове
От Kr 1 490 на ден

Членство "Офис"

Гъвкав достъп до офиси за краткосрочно ползване на хиляди локации по целия свят – където и когато пожелаете.

  • Flexible payment5, 10 или неограничен брой дни на месец
От Kr 2 350 на месец

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега
Ползвайте свободно в момента бюро за деня или резервирайте индивидуално място с бюро в някоя от хилядите ни локации.

Индивидуално бюро

Наемете колкото бюра са ви необходими в споделено, динамично офис пространство. Услугата включва бизнес адрес и опции за съхранение.

  • Office deskРезервирано постоянно работно пространство
От Kr 3 690 на човек на месец

Краткосрочно коуъркинг пространство

Достъп при поискване до вдъхновяващи коуъркинг пространства с отворен план, така че винаги да има бюро на разположение, когато ви е необходимо.

  • 24 hour accessСъвместно работно място за час или за ден
От Kr 750 на ден

Членство "Пространство за съвместна работа"

Искате по-често да ползвате свободно в момента бюро? Можете да наемете бюро за 5, 10 или неограничен брой дни всеки месец.

  • Flexible paymentСъвместно работно място, когато ви потрябва
От Kr 1 490 на месец

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега
Независимо дали присъствието ви може да бъде само виртуално, или трябва да сте физически на място, ние разполагаме с подходящ пакет за вашия бизнес.

Бизнес адрес

Развийте дейността си и повишете авторитета си, като използвате виртуален адрес за бизнеса си в някоя от нашите над 4000 локации.

  • GlobalВиртуално присъствие навсякъде
От Kr 1 090 на месец

Виртуален офис

Престижен бизнес адрес, отговаряне на телефонни обаждания, обслужване от виртуален рецепционист и достъп до нашата глобална мрежа от бизнес салони.

  • Офис пространствоНашият най-популярен пакет
От Kr 1 950 на месец

Виртуален офис Plus

Всичко в нашия пакет "Виртуален офис", плюс достъп до заседателни зали и 5 дни ползване на офис пространство всеки месец.

  • ЧленствоНашият най-комплексен пакет
От Kr 3 150 на месец

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега
Заседателни зали за всякакви цели, навсякъде по света. Предлагат се на час, на ден или за колкото време ви е необходимо.

Заседателна зала

Идеални места за срещи, сътрудничество и интервюта. Предлагат се почасово, с наш обслужващ екип на място.

  • Запитайте сегаНад 10 000, от които да избирате
От Kr 390 на час

Стаи за събеседвания

Самостоятелни пространства с професионален облик за интервюиране на кандидати, годишни оценки или координиране на изследователски групи.

  • TeamsНаправете добро впечатление
От Kr 390 на час

Зала за обучение

Идеалното решение, когато се нуждаете от специално проектирано пространство с бюра, бели дъски и екрани за провеждане на обучения.

  • No capitalОборудвани за обучение
От Kr 390 на час

Съвещателни зали

Професионално офис пространство при поискване. Идеалното решение, когато трябва да се концентрирате върху задачите си и да ги изпълните по най-добрия начин.

  • TeamsПространство, което да впечатлява
От Kr 390 на час

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега

Заседателни зали в Тронхайм

    Klüwergården

    Olav Tryggvasons Gate 40 5th, 6th and 7th Floor, Trondheim, 7011, NOR

    Make big business moves in Trondheim as you secure professional office space in this vibrant city with a thriving tech industry and strong focus on innovation. Base your business in our shared workspace, the perfect environment for forward thinking businesspeople to collaborate and develop their brands to reach vast audiences. Enjoy 3 floors of workspace with a sleek, modern design where you can access valuable opportunities for growth. Travel around the city with ease as St. Olavs gate light rail station is located 6 minutes away and stay in touch with overseas clients as Trondheim hurtigbåtterminal ferry terminal and Trondheim Airport are both easily accessible from the office.

    Impress clients from the first port of call as our dedicated reception team welcome your guests to our bright, open-plan office. Focus your mind on work as you use our business-grade WiFi and ergonomic furniture to settle down for a productive session, and when it’s time for a break, take some time to free your mind in our dedicated breakout areas. Invite potential clients, partners and collaborators to discuss confidential matters as you utilise our private meeting rooms which are fully equipped with the latest presenting and video conferencing technology. After work, take a peaceful stroll beside the Kanalen channel or explore local cuisines at nearby cafés and restaurants.

    Самостоятелни офиси отKr 4 250/месечноПолучете оферта
    Офиси за краткосрочно ползване отKr 1 490/дневноРезервирайте сега

    Powerhouse

    Brattørkaia 17A, Trondheim, 7010, NOR

    Grow your business in an innovative and sustainable waterfront building. Powerhouse is a landmark which lives up to its name as Norway’s first ‘energy positive’ office development, producing more energy than it consumes.

    Soak up the sea views from expansive windows that flood the modern workspace with natural light. Make the most of the on-site coffee bar and outdoor terrace, or step outside to discover nearby restaurants, shops and museums. Enjoy an easy commute home, with Trondheim train and bus station just five minutes’ walk away.

    Самостоятелни офиси отKr 6 990/месечноПолучете оферта
    Офиси за краткосрочно ползване отKr 1 590/дневноРезервирайте сега

    Офис пакети за редовен достъп.

    Членствата "Офис" осигуряват достъп до локации във всеки голям град. На ниски цени и при гъвкави условия.

    Офис пространство (месечни цени)

    5 дниKr 2 350 на месец
    10 дниKr 3 850 на месец
    30 дниKr 6 150 на месец

    Можете да разчитате на нас за Тронхайм

    With strong air and rail connections, Trondheim is the perfect meeting point for your clients and colleagues. Welcome domestic and international visitors to our stylish meeting rooms where you’ll find state of state-of-the-art facilities to help you impress.

    Заседателни зали в Тронхайм, които работят за вас
    Get down to business in our high-class meeting rooms with Trondheim’s colourful waterfront as a backdrop. Our adaptable spaces are fully-equipped with flatscreen TVs, whiteboards and flip charts, plus videoconferencing technology to connect clients who can’t make it. Book by the hour through the Regus app, and our professional support team is always on-hand to ensure your event runs smoothly.
    Или опознайте цялата мрежа от заседателни зали в Норвегия .

    Отговори на вашите въпроси за заседателните зали в Тронхайм

    Екипът ни е готов да отговори на вашите въпроси.
    С две локации с бизнес центрове в Тронхайм е лесно да намерите гъвкаво и бюджетно пространство за срещи, където да провеждате дискусии, презентации и интервюта. Наемът за нашите заседателни зали варира от  Kr 390 до Kr 390 на час за премиум опцията.
    Всички наши заседателни зали се предлагат на час или ден. Ако ви се налага да наемете пространство за срещи за един ден, ние можем да ви помогнем да намерите идеалното място в Тронхайм.
    Открийте идеалното пространство за вашето следващо събитие в Тронхайм сред разнообразието от заседателни зали, с което разполагаме. В нашите центрове предлагаме разнородни конферентни зали, зали за интервюта и обучения, като всички те са оборудвани с най-модерните технологии и високоскоростна Wi-Fi връзка и се обслужват от екипи на място, за да гарантираме гладкото протичане на вашата среща.
    Да, в нашите бизнес центрове в Тронхайм можете да резервирате заседателна зала за минимален срок от един час до цяла седмица. Просто направете резервация онлайн, по телефона или чрез приложението Regus.
    Препоръчваме ви да резервирате заседателна зала предварително, за да сте сигурни, че пространството е свободно за вас и вашите гости. При предварителна резервация имате възможност да подредите залата според предпочитанията си и да организирате сервирането на кетъринг или напитки.
    Нашите зали са напълно оборудвани с модерни мебели и апаратура за видеоконференции, така че да можете да започнете работа веднага след настаняването си. Ако имате нужда от бели дъски, флипчарт, аудио-визуални екрани и проектори, ние можем да организираме добавянето им във вашето пространство.
    Заседателните зали в Regus се предлагат под наем на час, което ви гарантира, че плащате само за времето и пространството, които са ви нужни.
    Ако срещата ви продължи по-дълго от очакваното, можете да удължите престоя си в залата на почасова база, стига да е свободна. Обърнете се към нашия екип на място и ще се опитаме да променим резервацията ви, за да намерим подходящо решение за вас спрямо променящите се обстоятелства.

    * Всички показани цени са валидни към момента на запитването въз основа на 24-месечни договори. Цените подлежат на промяна и ще варират в зависимост от конкретно избраните продукти и услуги. Цените за офис пространство и за коуъркинг пространство са на човек месечно и зависят от текущата наличност. Приложими са правила и условия.