Съжаляваме, не можем да открием {{term}}. Опитайте отново.
Отговорът на Regus на пандемията от COVID-19

Гъвкави офиси в

60 Martin Place, Levels 1, 2, & 3, Sydney, New South Wales, 2000

Incredible location, instant transport links and an inspirational layout – Martin Place has it all.

From its exciting location in downtown Sydney, Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

Why choose Martin Place.

  • A top-class, flexible workspace in the centre of Martin Place, Sydney.
  • Unbeatable transport links, less than a minutes’ walk from Martin Place Station.
  • Amazing location in a vibrant commercial area, within view of the Botanic Garden.
  • An inspirational, modern office setting, with high-speed Wi-Fi and admin support.
Още
Какво е налично

Гъвкави офиси в

60 Martin Place, Levels 1, 2, & 3, Sydney, New South Wales, 2000

Incredible location, instant transport links and an inspirational layout – Martin Place has it all.

From its exciting location in downtown Sydney, Martin Place has delivered a perfect creative working environment for the city’s entrepreneurs. From the podium levels of an architecturally impressive skyscraper, this inspirational workspace is well connected to both nearby transport links and vibrant commercial surroundings. Martin Place is the central hub for Sydney’s legal, technology and banking sectors, and working here you’re instantly connected to a network of high-level professionals.

Across three floors of private offices, conference room suites and collaborative workspaces, you’ll be able to stay connected with super-fast Wi-Fi, and never miss a beat thanks to the helpful admin staff. Martin Place is a landmark location, with direct access to many of Sydney’s most important attractions. The Royal Botanic Garden is five minutes’ walk away, and the Supreme Court, State Library of New South Wales and Reserve Bank of Australia museum are all within easy reach. It’s surrounded by an incredible variety of cafes, bars and eateries, such as the Da Capo Courtyard Cafe and Barrio Cellar Mexican restaurant. And commuting here is simple, as the nearby Martin Place train station and a host of bus stops connect you to the city’s fantastic transport network.

Why choose Martin Place.

  • A top-class, flexible workspace in the centre of Martin Place, Sydney.
  • Unbeatable transport links, less than a minutes’ walk from Martin Place Station.
  • Amazing location in a vibrant commercial area, within view of the Botanic Garden.
  • An inspirational, modern office setting, with high-speed Wi-Fi and admin support.
Какво е налично

+61 (02) 7202 3000

  • Цял екран
  • Упътвания
  • Изглед на улицата
Вижте всички локации в Sydney

Защо да изберете офис на Regus?

Обзаведени офиси

С включени модерни мебели и високоскоростен интернет

Ценообразуване, включващо всичко

Плащате една обща цена за всичко, свързано с вашето работно пространство.

Увеличаване на размера

Добавяте още бюрa, когато наемате нов персонал.

Временни офиси

Нанасяте се като в офис за работа по проект и прекратявате абонаментния си план с едномесечно предизвестие.

Изберете своя тип офис пространство:

Офисите с прозорец в центъра 60 Martin Place предлагат самостоятелно офис пространство с гледка

Офис с прозорец

Самостоятелно офис пространство с изглед, достъпно във всички наши центрове.

Вътрешните офиси в центъра 60 Martin Place предлагат офис пространство на ниска цена

Вътрешен офис

Стандартен офис на Regus, без изглед – офисът с най-ниска цена.

Офисите със свързани помещения в центъра 60 Martin Place са комбинация от офис и заседателна зала

Офис със свързани помещения

Комбинация от офис и заседателна зала. Обикновено съдържа две бюра и маса за срещи.

Бюро в пространство за съвместна работа в центъра 60 Martin Place в споделена офис среда

Съвместна работа

Работни места в споделена офис среда – запазен брой работни места, заемани по реда на заявките.

Ценообразуване, включващо всичко

Плащате една цена за напълно обзаведен офис, включително мебели, WiFi, телефони, сметки за комунални услуги и персонал на рецепцията.

Отделно се плаща само за консумативи, като кафе, копирни услуги и телефонни обаждания.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Увеличаване или намаляване според нуждите

  • Не плащайте за по-голямо работно пространство, отколкото Ви е необходимо
  • Започнете от малко и добавяйте още пространство и работни места с разрастването на Вашия бизнес
Кухненски кът с удобства за приготвяне на чай и кафе

Персонализирайте офиса си

  • Мебели, разположение и декорация, съобразени с Вашите нужди
Regus предлага глобално присъствие и безплатно членство

Глобално присъствие

  • Включено безплатно членство "Салон"
  • Осигурете си достъп до нашите бизнес салони по целия свят
На разположение е сигурен високоскоростен интернет с включени настройки

Административна поддръжка

  • Персонал на рецепцията и обработка на пощата
  • Налична е помощ за административни задачи
Защитен интернет от бизнес клас, Wi-Fi, телефонни линии и апарат

Технология

  • Защитен интернет от бизнес клас, Wi-Fi, телефонни линии и апарат
  • Използване на 50 милиона точки за безжичен интернет по света
Колективно работно пространство в приятна споделена среда

Работни пространства

  • Модерни, ергономични офис мебели
  • Професионална бизнес среда
  • Удобни локации на местата, където работите
  • Почасово използване на заседателните зали на общността
Meeting and office facilities at 60 Martin Place

Удобства

  • Рецепционист, който да посреща гостите
  • Обща кухня с удобства за приготвяне на чай и кафе
  • Бизнес салон и по-малка зона за почивка
  • Включени всички разходи за комунални услуги
  • Почистване и поддръжка на офисите
  • Достъп до принтер, скенер и копирна машина
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Предимства

  • Изключителен достъп до програмата Regus Marketplace, която осигурява отстъпки от водещи брандове
  • Редовен календар на събитията и дейностите на общността на Regus
  • Приложение на Regus за резервиране на работно пространство и много други

Повече начини за работа в град Sydney

Предлагаме повече от просто едно офис пространство

...

Членството предлага глобален достъп до работни пространства, в които може просто да се отбиете, както и разнообразни членски нива

Членство

Глобален достъп до работно пространство, където може да се отбиете набързо, с разнообразни членски нива, подходящи за всякакъв бюджет и начин на работа.

Служебни зали в центъра 60 Martin Place за срещи, презентации, обучения и интервюта

Заседателна зала

Професионално пространство за срещи, представяния, обучения и интервюта, с WiFi, проектори, бели дъски и обслужване от нашия екип.

Виртуалните офиси в центъра 60 Martin Place предлагат престижен адрес и широка гама поддържащи услуги

Виртуален офис

Точният имидж за вашия бизнес – с престижен адрес и гама от услуги за поддръжка.

Управлявайте своето офис пространство чрез приложението Regus

Управлявайте всичко, където и да сте

Изтеглете приложението на Regus от магазина за приложения на Apple - App Store или Google Play.

Изтеглете приложението Regus от Apple App Store      Изтеглете приложението Regus от Google Play Магазин

Какво предлага един офис на Regus?

Regus отдава под наем офис пространства в бизнес центрове из България. Всеки самостоятелен офис може да се разшири за добавяне на повече бюра или да се премести без допълнителни разходи; също така отдаваме под наем временни офиси, за да се покрие времетраенето на даден проект, с плаващи едномесечни договори.

Обслужваните ни офиси са оборудвани с мебели, високоскоростен интернет и рецепция с персонал, като са налични допълнителни услуги, например заседателни зали и виртуални офиси. Може да изберете между офиси със и без прозорци, като също така предлагаме няколко свързани помещения – малък офис със заседателна зала към него.

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.