Съжаляваме, не можем да открием {{term}}. Опитайте отново.

Гъвкави офиси в

2 St. Clair Avenue West, Toronto, Ontario, M4V 1L5

Give your business a new platform for success at Yonge & St Clair. For Toronto's Midtown companies, and anyone looking for a base in this dynamic metropolis, the arrival of Yonge & St Clair is the opportunity to take business to a whole new level. Take a seat in these impressive new flexible offices – which you’ll share with likeminded professionals – and you’ll instantly discover the benefits of the vibrant Yonge & St. Clair workspace and its terrific view of the downtown skyline. Rub shoulders with Canada's most influential professionals, and when it comes to getting down to business, you can choose from a range of spacious, fully serviced rooms to ensure maximum productivity.

Enter your new flexible office space – complete with superfast Wi-Fi and convenient in-house services – through the exclusive entrance from St. Clair Avenue West. Set on a unique second floor podium, our expansive offices feature designer skylights and lightwells in double-height ceilings. Fancy working al fresco? The enviable outdoor patio space is the perfect environment for a creative breakthrough or meeting of the minds. You’ll find there’s no time wasted traveling to your new flexible working hub too, or even getting started for the day; secure underground parking is available and there’s direct access to the TTC at the St. Clair subway station.

Why choose Yonge & St Clair.

  • Transport links on your doorstep to take you across town in minutes.
  • Surrounded by popular bars, restaurants and cafes – perfect for impressing clients
  • Contemporary designer workspaces with impressive features
Още
Какво е налично

Гъвкави офиси в

2 St. Clair Avenue West, Toronto, Ontario, M4V 1L5

Give your business a new platform for success at Yonge & St Clair. For Toronto's Midtown companies, and anyone looking for a base in this dynamic metropolis, the arrival of Yonge & St Clair is the opportunity to take business to a whole new level. Take a seat in these impressive new flexible offices – which you’ll share with likeminded professionals – and you’ll instantly discover the benefits of the vibrant Yonge & St. Clair workspace and its terrific view of the downtown skyline. Rub shoulders with Canada's most influential professionals, and when it comes to getting down to business, you can choose from a range of spacious, fully serviced rooms to ensure maximum productivity.

Enter your new flexible office space – complete with superfast Wi-Fi and convenient in-house services – through the exclusive entrance from St. Clair Avenue West. Set on a unique second floor podium, our expansive offices feature designer skylights and lightwells in double-height ceilings. Fancy working al fresco? The enviable outdoor patio space is the perfect environment for a creative breakthrough or meeting of the minds. You’ll find there’s no time wasted traveling to your new flexible working hub too, or even getting started for the day; secure underground parking is available and there’s direct access to the TTC at the St. Clair subway station.

Why choose Yonge & St Clair.

  • Transport links on your doorstep to take you across town in minutes.
  • Surrounded by popular bars, restaurants and cafes – perfect for impressing clients
  • Contemporary designer workspaces with impressive features
Какво е налично

+1 (844) 677-2237

  • Цял екран
  • Упътвания
  • Изглед на улицата
Вижте всички локации в Toronto

Защо да изберете офис на Regus?

Обзаведени офиси

С включени модерни мебели и високоскоростен интернет

Ценообразуване, включващо всичко

Плащате една обща цена за всичко, свързано с вашето работно пространство.

Увеличаване на размера

Добавяте още бюрa, когато наемате нов персонал.

Временни офиси

Нанасяте се като в офис за работа по проект и прекратявате абонаментния си план с едномесечно предизвестие.

Изберете своя тип офис пространство:

Офисите с прозорец в центъра Yonge and St Clair предлагат самостоятелно офис пространство с гледка

Офис с прозорец

Самостоятелно офис пространство с изглед, достъпно във всички наши центрове.

Вътрешните офиси в центъра Yonge and St Clair предлагат офис пространство на ниска цена

Вътрешен офис

Стандартен офис на Regus, без изглед – офисът с най-ниска цена.

Офисите със свързани помещения в центъра Yonge and St Clair са комбинация от офис и заседателна зала

Офис със свързани помещения

Комбинация от офис и заседателна зала. Обикновено съдържа две бюра и маса за срещи.

Бюро в пространство за съвместна работа в центъра Yonge and St Clair в споделена офис среда

Съвместна работа

Работни места в споделена офис среда – запазен брой работни места, заемани по реда на заявките.

Ценообразуване, включващо всичко

Плащате една цена за напълно обзаведен офис, включително мебели, WiFi, телефони, сметки за комунални услуги и персонал на рецепцията.

Отделно се плаща само за консумативи, като кафе, копирни услуги и телефонни обаждания.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Увеличаване или намаляване според нуждите

  • Не плащайте за по-голямо работно пространство, отколкото Ви е необходимо
  • Започнете от малко и добавяйте още пространство и работни места с разрастването на Вашия бизнес
Кухненски кът с удобства за приготвяне на чай и кафе

Персонализирайте офиса си

  • Мебели, разположение и декорация, съобразени с Вашите нужди
Regus предлага глобално присъствие и безплатно членство

Глобално присъствие

  • Включено безплатно членство "Салон"
  • Осигурете си достъп до нашите бизнес салони по целия свят
На разположение е сигурен високоскоростен интернет с включени настройки

Административна поддръжка

  • Персонал на рецепцията и обработка на пощата
  • Налична помощ за административни задачи, като изпращане на поща и копиране на документи
Защитен интернет от бизнес клас, Wi-Fi, телефонни линии и апарат

Технология

  • Защитен интернет от бизнес клас, Wi-Fi, телефонни линии и апарат
  • Използване на 50 милиона точки за безжичен интернет по света
Колективно работно пространство в приятна споделена среда

Работно пространство

  • Модерни, ергономични офис мебели
  • Професионална бизнес среда
  • Удобни локации на местата, където работите
  • Почасово използване на заседателните зали на общността
Meeting and office facilities at Yonge and St Clair

Удобства

  • Рецепционист, който да посреща гостите
  • Обща кухня с удобства за приготвяне на чай и кафе
  • Бизнес салон и по-малка зона за почивка
  • Включени всички разходи за комунални услуги
  • Почистване и поддръжка на офисите
  • Достъп до принтер, скенер и копирна машина
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Привилегии

  • Изключителен достъп до програмата Regus Marketplace, която осигурява отстъпки от водещи брандове
  • Редовен календар на събитията и дейностите на общността на Regus
  • Приложение на Regus за резервиране на работно пространство и много други

Повече начини за работа в град Toronto

Предлагаме повече от просто едно офис пространство

...

Членството предлага глобален достъп до работни пространства, в които може просто да се отбиете, както и разнообразни членски нива

Членство

Глобален достъп до работно пространство, където може да се отбиете набързо, с разнообразни членски нива, подходящи за всякакъв бюджет и начин на работа.

Служебни зали в центъра Yonge and St Clair за срещи, презентации, обучения и интервюта

Заседателна зала

Професионално пространство за срещи, представяния, обучения и интервюта, с WiFi, проектори, бели дъски и обслужване от нашия екип.

Виртуалните офиси в центъра Yonge and St Clair предлагат престижен адрес и широка гама поддържащи услуги

Виртуален офис

Точният имидж за вашия бизнес – с престижен адрес и гама от услуги за поддръжка.

Управлявайте своето офис пространство чрез приложението Regus

Управлявайте всичко, където и да сте

Изтеглете приложението на Regus от магазина за приложения на Apple - App Store или Google Play.

Изтеглете приложението Regus от Apple App Store      Изтеглете приложението Regus от Google Play Магазин

Какво предлага един офис на Regus?

Regus отдава под наем офис пространства в бизнес центрове из България. Всеки самостоятелен офис може да се разшири за добавяне на повече бюра или да се премести без допълнителни разходи; също така отдаваме под наем временни офиси, за да се покрие времетраенето на даден проект, с плаващи едномесечни договори.

Обслужваните ни офиси са оборудвани с мебели, високоскоростен интернет и рецепция с персонал, като са налични допълнителни услуги, например заседателни зали и виртуални офиси. Може да изберете между офиси със и без прозорци, като също така предлагаме няколко свързани помещения – малък офис със заседателна зала към него.

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.