Съжаляваме, не можем да открием {{term}}. Опитайте отново.
Отговорът на Regus на пандемията от COVID-19

Гъвкави офиси в

15 Rue Jos Montferrand, Gatineau, Quebec, J8X 0C2

15 Rue Jos Montferrand is located on the south edge of the Central Business District, where Quebec meets the Nation’s Capital province of Ottawa. It’s a well-connected location and a great spot for creative, innovative businesses to thrive. Settle down to work in this airy renovated heritage building and let the ideas flow. There’s plenty of natural light thanks to capacious windows with great views over the river. You’ll feel at ease and able to focus here in comfortable, thoughtfully-designed workspaces. Find room to concentrate in the open-plan areas, or book a meeting room for a catchup away from the buzz.

Come together with a dynamic business community here and relax in a space where everything is taken care of, from printing and scanning to office supplies and stocks of tea and coffee. There’s always fast, reliable WiFi available throughout the building, and our friendly on-site team are here to help whenever you need them. Step outside and enjoy the sun in the courtyard, scattered with outdoor seating. When you’re done for the day, explore Hull’s bars, cafes and boutiques, visit the Canadian Museum of History, or take a stroll in the nearby Jacques Cartier Park.

Още
Какво е налично

Гъвкави офиси в

15 Rue Jos Montferrand, Gatineau, Quebec, J8X 0C2

15 Rue Jos Montferrand is located on the south edge of the Central Business District, where Quebec meets the Nation’s Capital province of Ottawa. It’s a well-connected location and a great spot for creative, innovative businesses to thrive. Settle down to work in this airy renovated heritage building and let the ideas flow. There’s plenty of natural light thanks to capacious windows with great views over the river. You’ll feel at ease and able to focus here in comfortable, thoughtfully-designed workspaces. Find room to concentrate in the open-plan areas, or book a meeting room for a catchup away from the buzz.

Come together with a dynamic business community here and relax in a space where everything is taken care of, from printing and scanning to office supplies and stocks of tea and coffee. There’s always fast, reliable WiFi available throughout the building, and our friendly on-site team are here to help whenever you need them. Step outside and enjoy the sun in the courtyard, scattered with outdoor seating. When you’re done for the day, explore Hull’s bars, cafes and boutiques, visit the Canadian Museum of History, or take a stroll in the nearby Jacques Cartier Park.

Какво е налично

+1 8442415515

  • Цял екран
  • Упътвания
  • Изглед на улицата
Вижте всички локации в Gatineau

Защо да изберете офис на Regus?

Обзаведени офиси

С включени модерни мебели и високоскоростен интернет

Ценообразуване, включващо всичко

Плащате една обща цена за всичко, свързано с вашето работно пространство.

Увеличаване на размера

Добавяте още бюрa, когато наемате нов персонал.

Временни офиси

Нанасяте се като в офис за работа по проект и прекратявате абонаментния си план с едномесечно предизвестие.

Изберете своя тип офис пространство:

Офисите с прозорец в центъра 15 Rue Jos Montferrand предлагат самостоятелно офис пространство с гледка

Офис с прозорец

Самостоятелно офис пространство с изглед, достъпно във всички наши центрове.

Вътрешните офиси в центъра 15 Rue Jos Montferrand предлагат офис пространство на ниска цена

Вътрешен офис

Стандартен офис на Regus, без изглед – офисът с най-ниска цена.

Офисите със свързани помещения в центъра 15 Rue Jos Montferrand са комбинация от офис и заседателна зала

Офис със свързани помещения

Комбинация от офис и заседателна зала. Обикновено съдържа две бюра и маса за срещи.

Бюро в пространство за съвместна работа в центъра 15 Rue Jos Montferrand в споделена офис среда

Съвместна работа

Работни места в споделена офис среда – запазен брой работни места, заемани по реда на заявките.

Ценообразуване, включващо всичко

Плащате една цена за напълно обзаведен офис, включително мебели, WiFi, телефони, сметки за комунални услуги и персонал на рецепцията.

Отделно се плаща само за консумативи, като кафе, копирни услуги и телефонни обаждания.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Увеличаване или намаляване според нуждите

  • Не плащайте за по-голямо работно пространство, отколкото Ви е необходимо
  • Започнете от малко и добавяйте още пространство и работни места с разрастването на Вашия бизнес
Кухненски кът с удобства за приготвяне на чай и кафе

Персонализирайте офиса си

  • Мебели, разположение и декорация, съобразени с Вашите нужди
Regus предлага глобално присъствие и безплатно членство

Глобално присъствие

  • Включено безплатно членство "Салон"
  • Осигурете си достъп до нашите бизнес салони по целия свят
На разположение е сигурен високоскоростен интернет с включени настройки

Административна поддръжка

  • Персонал на рецепцията и обработка на пощата
  • Налична е помощ за административни задачи
Защитен интернет от бизнес клас, Wi-Fi, телефонни линии и апарат

Технология

  • Защитен интернет от бизнес клас, Wi-Fi, телефонни линии и апарат
Колективно работно пространство в приятна споделена среда

Работни пространства

  • Модерни, ергономични офис мебели
  • Професионална бизнес среда
  • Удобни локации на местата, където работите
  • Почасово използване на заседателните зали на общността
Meeting and office facilities at 15 Rue Jos Montferrand

Удобства

  • Рецепционист, който да посреща гостите
  • Обща кухня с удобства за приготвяне на чай и кафе
  • Бизнес салон и по-малка зона за почивка
  • Включени всички разходи за комунални услуги
  • Почистване и поддръжка на офисите
  • Достъп до принтер, скенер и копирна машина
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Предимства

  • Изключителен достъп до програмата Regus Marketplace, която осигурява отстъпки от водещи брандове
  • Редовен календар на събитията и дейностите на общността на Regus
  • Приложение на Regus за резервиране на работно пространство и много други

Повече начини за работа в град Gatineau

Предлагаме повече от просто едно офис пространство

...

Членството предлага глобален достъп до работни пространства, в които може просто да се отбиете, както и разнообразни членски нива

Членство

Глобален достъп до работно пространство, където може да се отбиете набързо, с разнообразни членски нива, подходящи за всякакъв бюджет и начин на работа.

Служебни зали в центъра 15 Rue Jos Montferrand за срещи, презентации, обучения и интервюта

Заседателна зала

Професионално пространство за срещи, представяния, обучения и интервюта, с WiFi, проектори, бели дъски и обслужване от нашия екип.

Виртуалните офиси в центъра 15 Rue Jos Montferrand предлагат престижен адрес и широка гама поддържащи услуги

Виртуален офис

Точният имидж за вашия бизнес – с престижен адрес и гама от услуги за поддръжка.

Управлявайте своето офис пространство чрез приложението Regus

Управлявайте всичко, където и да сте

Изтеглете приложението на Regus от магазина за приложения на Apple - App Store или Google Play.

Изтеглете приложението Regus от Apple App Store      Изтеглете приложението Regus от Google Play Магазин

Какво предлага един офис на Regus?

Regus отдава под наем офис пространства в бизнес центрове из България. Всеки самостоятелен офис може да се разшири за добавяне на повече бюра или да се премести без допълнителни разходи; също така отдаваме под наем временни офиси, за да се покрие времетраенето на даден проект, с плаващи едномесечни договори.

Обслужваните ни офиси са оборудвани с мебели, високоскоростен интернет и рецепция с персонал, като са налични допълнителни услуги, например заседателни зали и виртуални офиси. Може да изберете между офиси със и без прозорци, като също така предлагаме няколко свързани помещения – малък офис със заседателна зала към него.

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.