Възстановяване на работното място

Всяка компания може да претърпи смущения в дейността си в резултат на неочаквани събития извън нейния контрол. Защо не се предпазите от скъпоструващи прекъсвания с помощта на нашите водещи решения за възстановяване на работното място? Ние ще ви помогнем бързо да възстановите операциите си и да се върнете към обичайното си работно ежедневие.

Получете оферта

С доверието на най-големите компании в света

Възстановяване на работното място

Ние ще осигурим непрекъснатост на вашата дейност, ако се случи нещо непредвидено – чрез достъп до обзаведено работно пространство с пълно обслужване, което ще бъде в готов за ползване вид за по-малко от 4 часа.

Динамично

ContactЗа 20% от основния ви екип
Получавате достъп до напълно оборудвано самостоятелно офис пространство в рамките на един работен ден, като можете да го ползвате до 30 дни годишно.

Резервирано

ContactЗа ключовия 1% от екипа ви
Настанявате се в запазено, самостоятелно работно пространство със защитена ИТ инфраструктура в срок до 4 часа, като можете да го ползвате неограничен брой дни всяка година.

Бързо

ContactДостъп за всички при поискване
Предлага ползване на офис и коуъркинг пространство при поискване в извънредна ситуация. На разположение веднага в 4000 локации по целия свят.

Подходящото решение за вашия бизнес

Планирането на реакцията при неочаквани ситуации изисква различни нива на осигуряване в зависимост от вашата уникална структура, моделите ви на работа и кои членове на екипа смятате за ключови за своята бизнес дейност. На когото и да оказвате подкрепа, ние ще осигурим всичко – от решения за работа от дома до временни коуъркинг пространства, като същевременно ще възстановим работата на офиси от критично значение възможно най-бързо.

Получете оферта >

Минимални прекъсвания, максимално съдействие

Нашите обслужвани офиси предлагат на екипа ви всичко необходимо, за да поддържа дейността на вашия бизнес – толкова дълго, колкото е нужно. Осигурете си спокойствие с увереността, че всичко е организирано и готово за ползване, а нашите опитни обслужващи екипи на място са на разположение, за да ви окажат цялото необходимо съдействие при нужда.

  • flexibleВаше собствено самостоятелно офис пространство
  • wifiWiFi връзка от бизнес клас
  • breakout areaДостъп до заседателни зали и зони за почивка
  • 24 hr cctv monitoringСигурност, почистване, комунални услуги и поддръжка
  • TelephoneПряка бизнес телефонна линия
  • 24 hour accessДенонощен достъп до вашия офис

Нужната помощ в точното време и на точното място

Нашето присъствие в глобален мащаб ни позволява да осигурим възстановяване на прекъснатата дейност на стотици компании годишно при всевъзможни проблеми. Ние можем да осигурим достъп с кратко предизвестие до 4000 локации с работни пространства във всички големи градове и транспортни центрове по света. По този начин вие можете да осъществявате своята бизнес дейност без смущения, ако се случи нещо непредвидено.

Тук можем да обсъдим какво е необходимо за възстановяване на вашето работно място

Нашите опитни консултанти с готовност ще ви помогнат да създадете най-подходящия план за възстановяване на работното място за вашия бизнес.

Получете оферта

Отговори на вашите въпроси за коуъркинг пространствата

Екипът ни е готов да отговори на вашите въпроси.
Възможно е да ви трябва комбинация от трите – помислете за вашите служители и каква подкрепа ще е необходима, за да продължите работата на екипите, които са от критично значение (а също и на останалите). Динамичният план ви предоставя функциониращо самостоятелно офис пространство в рамките на един работен ден – препоръчваме го за 20% от екипа ви. Резервният план ви предоставя постоянно резервирано работно пространство – идеално за 1% от ролите. Бързият план осигурява работно пространство за конкретен случай в извънредни ситуации за всеки член на екипа ви, който има нужда от него.
Ние разбираме, че поддържането на дейността на вашия бизнес без прекъсвания е от решаващо значение, и предоставяме подкрепа чрез сътрудничество и проактивност в момент на криза. Джон Фрост, директор по устойчиво функциониране на бизнеса в M&S, обяснява как Regus е работил с тяхната компания по време на извънредна ситуация в централата им в Падингтън, Лондон: "Regus ни оказа подкрепа при едно прекъсване, при което успяхме да осигурим продължаване на работата както обикновено за повече от 2000 колеги в нашия главен офис, когато до сградата имаше спукан газопровод.
"Екипът на Regus успя да намери алтернативно работно пространство за по-малко от четири часа – много по-бързо от 24-часовата гаранция в договора, който подписахме без колебание. Оценихме високо това постижение, тъй като инцидентът се случи в понеделник преди Бъдни вечер и следователно във важен момент за нашия бизнес от търговска гледна точка. Екипът на Regus разбра колко е спешна ситуацията и реагира изключително добре, като ясната комуникация беше основна част от успешната реакция."
Застраховката в случай на прекъсване на дейността не е защита от бедствието – тя може да помогне за ограничаване на финансовите загуби, но не може да върне услугата на клиента, нито да възстанови загубената репутация. Бизнесът ви е най-уязвим в случаите на непредвидимо бедствие. Без подобаващ план, който разглежда всяко достъпно решение, вероятността за прекратяване на работата се увеличава значително.
Най-добрите планове ще постигнат баланс между:
- Възстановяване на индивидуално работно място за персонала с критични функции, който се нуждае от специализирано оборудване
- Предварително проектирано офис пространство за персонал, който работи с поверителна информация
- Служителите, чието присъствие не е от критично значение, работят у дома през периода на възстановяване
- Гъвкави офис пространства с улеснена организация, които поддържат екипния подход и позволяват достъп до съоръжения.
Най-добре подготвените компании знаят какво има значение и какво е необходимо, за да се поддържа една дейност. Те обръщат внимание и на нуждите на служителите по време на операция за възстановяване при бедствия и аварии. Тези нужди може да включват:
- Семейни ангажименти
- Желанието да работят в екип
- Достъп до мрежи за поддръжка
- Надеждни комуникации
- Модерни съоръжения.
Разгледайте транспортните връзки или местата за паркиране. Ако включвате в плановете си опасността от прекъсване на електроснабдяването или евакуация на регионално ниво, погрижете се да изберете локация, достатъчно отдалечена от съществуващия офис, за да не бъде засегната от същото събитие. Помислите и за реакцията на вашия персонал спрямо новата локация – дали е толкова достъпна за членовете на екипа, и дали ще бъдат доволни да пътуват до там?
Идеята за работа от вкъщи може първоначално да изглежда привлекателна и понякога наистина е най-добрата възможност за служители, които вече я практикуват, но когато се използва само като вариант в извънредна ситуация, това предполага много неща и рядко може да се поддържа дългосрочно. В такъв случай се очаква, че всички служители имат достатъчно бързи, надеждни и сигурни интернет връзки и мрежи за комуникации. Освен това бедствията не се ограничават единствено до търговските недвижими имоти – жилищните райони също могат да бъдат засегнати, често дори с много по-тежки последствия. Важно е също така да помним, че служителите, които работят от вкъщи, могат бързо да се почувстват изолирани, защото им липсва взаимодействието с колеги.

* Всички показани цени са валидни към момента на запитването въз основа на 24-месечни договори. Цените подлежат на промяна и ще варират в зависимост от конкретно избраните продукти и услуги. Цените за офис пространство и за коуъркинг пространство са на човек месечно и зависят от текущата наличност. Приложими са правила и условия.