home Icon
  • Белгия
  • Брюксел
home Icon

Коуъркинг пространство в Брюксел

/Процъфтяваща общност/Work anywhere
Работете редом с професионалисти със сходен начин на мислене в нашите динамични коуъркинг пространства в Брюксел – със зони за почивка и събития за създаване на контакти, които насърчават сътрудничеството и растежа. Можете да се отбиете без предупреждение и да ползвате свободно в момента бюро в работно пространство с отворен план, или да резервирате индивидуално бюро в споделен офис.
Как можем да ви съдействаме в Брюксел:
  • bullet IconФиксирани бюра с денонощен достъп, запазени само за вас
  • bullet IconРедовен достъп чрез членства в коуъркинг пространство
  • bullet IconКраткосрочно ползване на коуъркинг пространство при поискване, когато ви е необходимо
Получете оферта
phone iconИли ни се обадете на+44 20 3839 9912

Гъвкаво работно пространство, проектирано в съответствие с вашите потребности

Нашите гъвкави офиси, които могат да се персонализират изцяло по ваш вкус, се предлагат под наем за час, за ден или за колкото време ви е необходимо.

Самостоятелни офиси

Разнообразие от готови за ползване офиси, които са напълно оборудвани с всичко необходимо, за да започнете работа веднага.

  • calendarНа месец или година
  • TeamsЕкипи с всякакъв брой членове
От € 169 на човек на месец

Персонализирани офиси

Когато предлаганият готов продукт не е достатъчен. Можете да адаптирате всички аспекти на вашето пространство, включително обзавеждането и брандирането.

  • brandНа месец или година + с персонализиран план
  • TeamsЕкипи с всякакъв брой членове
От € 169 на човек на месец

Офиси за краткосрочно ползване

Професионално офис пространство при поискване. Идеалното решение, когато трябва да се концентрирате върху задачите си и да ги изпълните по най-добрия начин.

  • 24 hour accessНа час или ден
  • TeamsЕкипи с всякакъв брой членове
От € 45 на ден

Членство "Офис"

Гъвкав достъп до офиси за краткосрочно ползване на хиляди локации по целия свят – където и когато пожелаете.

  • Flexible payment5, 10 или неограничен брой дни на месец
От € 179 на месец

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега
Ползвайте свободно в момента бюро за деня или резервирайте индивидуално място с бюро в някоя от хилядите ни локации.

Индивидуално бюро

Наемете колкото бюра са ви необходими в споделено, динамично офис пространство. Услугата включва бизнес адрес и опции за съхранение.

  • Office deskРезервирано постоянно работно пространство
От € 159 на човек на месец

Краткосрочно коуъркинг пространство

Достъп при поискване до вдъхновяващи коуъркинг пространства с отворен план, така че винаги да има бюро на разположение, когато ви е необходимо.

  • 24 hour accessСъвместно работно място за час или за ден
От € 19 на ден

Членство "Пространство за съвместна работа"

Искате по-често да ползвате свободно в момента бюро? Можете да наемете бюро за 5, 10 или неограничен брой дни всеки месец.

  • Flexible paymentСъвместно работно място, когато ви потрябва
От € 99 на месец

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега
Независимо дали присъствието ви може да бъде само виртуално, или трябва да сте физически на място, ние разполагаме с подходящ пакет за вашия бизнес.

Бизнес адрес

Развийте дейността си и повишете авторитета си, като използвате виртуален адрес за бизнеса си в някоя от нашите над 4000 локации.

  • GlobalВиртуално присъствие навсякъде
От € 55 на месец

Виртуален офис

Престижен бизнес адрес, отговаряне на телефонни обаждания, обслужване от виртуален рецепционист и достъп до нашата глобална мрежа от бизнес салони.

  • Офис пространствоНашият най-популярен пакет
От € 119 на месец

Виртуален офис Plus

Всичко в нашия пакет "Виртуален офис", плюс достъп до заседателни зали и 5 дни ползване на офис пространство всеки месец.

  • ЧленствоНашият най-комплексен пакет
От € 175 на месец

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега
Заседателни зали за всякакви цели, навсякъде по света. Предлагат се на час, на ден или за колкото време ви е необходимо.

Заседателна зала

Идеални места за срещи, сътрудничество и интервюта. Предлагат се почасово, с наш обслужващ екип на място.

  • Запитайте сегаНад 10 000, от които да избирате
От € 25 на час

Стаи за събеседвания

Самостоятелни пространства с професионален облик за интервюиране на кандидати, годишни оценки или координиране на изследователски групи.

  • TeamsНаправете добро впечатление
От € 25 на час

Зала за обучение

Идеалното решение, когато се нуждаете от специално проектирано пространство с бюра, бели дъски и екрани за провеждане на обучения.

  • No capitalОборудвани за обучение
От € 25 на час

Съвещателни зали

Професионално офис пространство при поискване. Идеалното решение, когато трябва да се концентрирате върху задачите си и да ги изпълните по най-добрия начин.

  • TeamsПространство, което да впечатлява
От € 25 на час

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега

Коуъркинг пространство в Брюксел

    Chancelier

    Sinter-Goedeleplein 14, Brussels, 1000, BEL

    Expand your business at Chancelier’s prestigious office building in thriving Brussels. Boasting a robust economy, the region contributes to one fifth of Belgium’s GDP. With approximately 50,000 businesses in Brussels, the city’s infrastructure is very favourable for starting up a new business. Pick your preferred way to commute with Gare Centrale Bus Stop, Centrale Subway Station, and Brussel-Centraal Train Station just a 140m, 170m and 350m walk away, respectively. Get client relationships off the ground by greeting them at Brussels Airport, before becoming better acquainted on the 11.8km drive back to premium workspace waiting for you all.

    Professional office space awaits at Chancelier, Brussels. Make an instant impression on a grand scale in this newly built property, standing out with elegant finishes in the central business district. Get your head down in our quiet private offices, or get together with colleagues and clients in fully furnished coworking spaces and modern meeting rooms. Business-grade WiFi is always a click away. Need to get away from your desk? Relax on the roof terrace or in the patio area. Once work is done, discover what Brussels has to offer with fine Belgian restaurants, museums and theatres in the local area.

    red-dot-label

    Предстоящо откриване на центъра

    Самостоятелни офиси от€ 429/месечноПолучете оферта
    Офиси за краткосрочно ползване от€ 109/дневноРезервирайте сега

    Kolonienstraat 11

    Koloniënstraat 11, Brussels, 1000, BEL

    Build your reputation with a base at beautiful Koloniënstraat 11. Travel easily with the central station just steps away, and bus and tram stops nearby. Focus in quiet, modern surroundings with attractive arched windows and lots of light from the impressive marble and glass atrium.

    Take a break with a coffee outside on the terrace. And after work, the historic Grand Place, with its elegant architecture and excellent restaurants, is less than 10 minutes’ walk away.

    Manhattan Meeting Center

    Avenue du Boulevard 21 1st floor, Brussels, 1210, BEL

    Back your business by hosting your meetings in our outstanding space in the heart of Brussels North & Financial District. Feel inspired by high-end design to do your best work in the Manhattan Meeting Center. a premier building in a prime location.

    There’s ample parking for cars and cycles and you can access Rogier Metro from within the building. Soak in the spectacular views across the city from the 3rd floor terrace and relax in the winter garden spanning four floors. When you take a break, you’re in the heart of the buzzing city center of Brussels, packed with shops, green spaces and culture.

    Самостоятелни офиси отОбадете ни сеПолучете оферта
    Офиси за краткосрочно ползване от€ 99/дневноРезервирайте сега

    Manhattan Center

    Avenue du Boulevard 21 5th floor box 5, Brussels, 1210, BEL

    Achieve maximum productivity in Brussels at buzzing co-working hub, Manhattan Center. Centrally located in the business district, with Rogier metro stop and shopping street Rue Neuve on its doorstep, you’re well placed for exploring this vibrant city. Across 29 floors of this spectacular glass-clad building, the chic meeting rooms, spotless break-out areas and cosy offices are designed to inspire even the most discerning modern professional. Stylish furnishings, three terraces, a gym and onsite restaurants are all yours for the relishing, while a unique winter garden spanning four floors sits at the heart of this communal space.

    This is a true no-comforts-spared workspace, jazzed up with quirky design features and pastel accents. In-house services such as dry-cleaning and tailoring are available from reception. And amenities aside, you’ll notice a unique community feel here, working alongside the many businesses that call the Manhattan Center home. Outside the daily grind, excellent shopping, dining and cultural highlights nearby ensure you’ll never be short of things to fill your schedule.

    Самостоятелни офиси от€ 365/месечноПолучете оферта
    Офиси за краткосрочно ползване от€ 109/дневноРезервирайте сега

    Офис пакети за редовен достъп.

    Членствата "Офис" осигуряват достъп до локации във всеки голям град. На ниски цени и при гъвкави условия.

    Офис пространство (месечни цени)

    5 дни€ 179 на месец
    10 дни€ 269 на месец
    30 дни€ 435 на месец

    Можете да разчитате на нас за Брюксел

    A magnet for ambitious, well-connected professionals from around the world, Brussels is an ideal location to expand your business network. Meet potential clients and collaborators at our sociable coworking spaces in the Belgian capital.

    Коуъркинг пространство в Брюксел, което работи за вас
    Expand your business and your network at our dynamic coworking spaces in Brussels. Hot-desk alongside different professionals each day, or take the guarantee of a dedicated desk in a sociable shared office. Build relationships and collaborate in comfortable breakout spaces and shared lounges. And enjoy all the flexibility you need, with the freedom to book by the hour, day or month.
    Разгледайте други райони в Брюксел
    Коуъркинг пространство в Иксел (3),Коуъркинг пространство в Синт Гилис (3)
    Или опознайте цялата мрежа от коуъркинг пространства  в Белгия .

    Отговори на вашите въпроси за коуъркинг пространствата в Брюксел

    Екипът ни е готов да отговори на вашите въпроси.
    Станете част от преуспяваща общност от професионалисти в средата на нашите динамични коуъркинг пространства в Брюксел. Цените за наем на бюро в споделено работно пространство започват от € 159 до € 419 на човек месечно. Тези цени се базират на цените на Regus.com и 24-месечен договор. Реалната цена зависи от броя на хората, срока на споразумението, конкретната коуъркинг локация и наличността.
    Можете също така да закупите коуъркинг членство за индивидуални клиенти и екипи с всякакъв брой членове, което ви осигурява достъп до всяко от нашите коуъркинг пространства с 5, 10 или неограничен брой дни ползване месечно. За покупка на членство за индивидуални клиенти може да щракнете тук , а ако имате изисквания за няколко души, се свържете с нас
    Да, можете да използвате споделено работно пространство в Брюксел за по-дълъг или по-кратък период според вашите нужди. Можете да наемете коуъркинг пространство само за час или за ден.
    Можете да наемете индивидуално бюро, запазено само за вас, или да се отбиете без предупреждение и да работите на свободно в момента бюро при поискване в нашите центрове в Брюксел.
    Няма минимален срок за наемане на нашите коуъркинг пространства. Можете да използвате коуъркинг пространство във всеки от нашите центрове по света за минимум един час или да резервирате индивидуално бюро за толкова време, колкото ви е нужно. За още по-голяма гъвкавост нашето коуъркинг членство ви осигурява достъп до коуъркинг бюра за ден или за пет, десет или неограничен брой дни месечно.
    Ако сте резервирали индивидуално бюро в Брюксел, няма нужда да правите резервация предварително. Ако обаче предпочитате да ползвате свободно в момента бюро, е добре да резервирате пространство чрез приложението Regus, онлайн или по телефона, за да сте сигурни, че има свободно място.
    Предлагат се два типа опции за коуъркинг в Брюксел: индивидуални бюра или ползване на свободни в момента бюра. Когато наемате индивидуални бюра в споделен офис, вие и вашият екип ще ползвате едно и също пространство всеки ден, което ви позволява да работите заедно в обща среда. Алтернативен вариант е настаняването на свободни в момента бюра – така ще имате свободата да работите на различно място всеки ден и да плащате само за времето и пространството, което ползвате.
    Да, можете да работите на свободно в момента бюро във всеки от нашите центрове в Брюксел. Просто направете резервация чрез приложението Regus, а след това заповядайте на място и станете част от преуспяваща споделена среда, в която ще намерите всичко необходимо, за да се фокусирате върху работните си задачи, включително високоскоростна Wi-Fi връзка, зони за почивка и ергономични мебели.
    Нашите екипи на място с удоволствие ще ви разведат из всеки от бизнес центровете и ще ви информират за предлаганите от нас услуги и удобства. За да насрочите оглед, просто се свържете с местния център или направете онлайн резервация за обиколка.
    Коуъркинг членството ви помага да намерите място за сътрудничество, в което да постигате целите си за развитие. Получете достъп до нашата глобална мрежа от споделени офиси и използвайте коуъркинг бюро където и да е по света. С осигурените в нашите бизнес центрове интернет от бизнес клас, телекомуникации, ергономични мебели, достъпни за резервиране офиси и заседателни зали коуъркинг членството ви дава лесна възможност да работите по свой начин където и да се намирате. Като част от вашето коуъркинг членство ще се възползвате и от достъп до нашите бизнес салони и събития за създаване на контакти, а също така ще получавате ексклузивни предимства от партньорите ни в областта на здравните услуги и лайфстайла.

    * Всички показани цени са валидни към момента на запитването въз основа на 24-месечни договори. Цените подлежат на промяна и ще варират в зависимост от конкретно избраните продукти и услуги. Цените за офис пространство и за коуъркинг пространство са на човек месечно и зависят от текущата наличност. Приложими са правила и условия.