home Icon
  • Белгия
  • Брюксел
home Icon

Заседателни зали в Брюксел

/Почасово резервиране/Пълно обслужване
Нашите заседателни зали в Брюксел предоставят перфектната обстановка, в която да организирате брейнсторминг с колеги, да впечатлите клиенти или да провеждате продуктивни обучителни сесии. Пространствата за срещи може да се резервират почасово или на ден, а обслужващите ни екипи на място ще ви осигурят съдействие на всяка крачка.
Как можем да ви съдействаме в Брюксел:
  • bullet IconЗали за обучения, пространства за събития и зали за конференции
  • bullet IconМожете да резервирате на час или ден
  • bullet IconКраткосрочно ползване на коуъркинг пространство при поискване, когато ви е необходимо
Резервирайте сега
phone iconИли ни се обадете на+44 20 3839 9912

Гъвкаво работно пространство, проектирано в съответствие с вашите потребности

Нашите гъвкави офиси, които могат да се персонализират изцяло по ваш вкус, се предлагат под наем за час, за ден или за колкото време ви е необходимо.

Самостоятелни офиси

Разнообразие от готови за ползване офиси, които са напълно оборудвани с всичко необходимо, за да започнете работа веднага.

  • calendarНа месец или година
  • TeamsЕкипи с всякакъв брой членове
От € 169 на човек на месец

Персонализирани офиси

Когато предлаганият готов продукт не е достатъчен. Можете да адаптирате всички аспекти на вашето пространство, включително обзавеждането и брандирането.

  • brandНа месец или година + с персонализиран план
  • TeamsЕкипи с всякакъв брой членове
От € 169 на човек на месец

Офиси за краткосрочно ползване

Професионално офис пространство при поискване. Идеалното решение, когато трябва да се концентрирате върху задачите си и да ги изпълните по най-добрия начин.

  • 24 hour accessНа час или ден
  • TeamsЕкипи с всякакъв брой членове
От € 45 на ден

Членство "Офис"

Гъвкав достъп до офиси за краткосрочно ползване на хиляди локации по целия свят – където и когато пожелаете.

  • Flexible payment5, 10 или неограничен брой дни на месец
От € 179 на месец

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега
Ползвайте свободно в момента бюро за деня или резервирайте индивидуално място с бюро в някоя от хилядите ни локации.

Индивидуално бюро

Наемете колкото бюра са ви необходими в споделено, динамично офис пространство. Услугата включва бизнес адрес и опции за съхранение.

  • Office deskРезервирано постоянно работно пространство
От € 159 на човек на месец

Краткосрочно коуъркинг пространство

Достъп при поискване до вдъхновяващи коуъркинг пространства с отворен план, така че винаги да има бюро на разположение, когато ви е необходимо.

  • 24 hour accessСъвместно работно място за час или за ден
От € 19 на ден

Членство "Пространство за съвместна работа"

Искате по-често да ползвате свободно в момента бюро? Можете да наемете бюро за 5, 10 или неограничен брой дни всеки месец.

  • Flexible paymentСъвместно работно място, когато ви потрябва
От € 99 на месец

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега
Независимо дали присъствието ви може да бъде само виртуално, или трябва да сте физически на място, ние разполагаме с подходящ пакет за вашия бизнес.

Бизнес адрес

Развийте дейността си и повишете авторитета си, като използвате виртуален адрес за бизнеса си в някоя от нашите над 4000 локации.

  • GlobalВиртуално присъствие навсякъде
От € 55 на месец

Виртуален офис

Престижен бизнес адрес, отговаряне на телефонни обаждания, обслужване от виртуален рецепционист и достъп до нашата глобална мрежа от бизнес салони.

  • Офис пространствоНашият най-популярен пакет
От € 119 на месец

Виртуален офис Plus

Всичко в нашия пакет "Виртуален офис", плюс достъп до заседателни зали и 5 дни ползване на офис пространство всеки месец.

  • ЧленствоНашият най-комплексен пакет
От € 175 на месец

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега
Заседателни зали за всякакви цели, навсякъде по света. Предлагат се на час, на ден или за колкото време ви е необходимо.

Заседателна зала

Идеални места за срещи, сътрудничество и интервюта. Предлагат се почасово, с наш обслужващ екип на място.

  • Запитайте сегаНад 10 000, от които да избирате
От € 25 на час

Стаи за събеседвания

Самостоятелни пространства с професионален облик за интервюиране на кандидати, годишни оценки или координиране на изследователски групи.

  • TeamsНаправете добро впечатление
От € 25 на час

Зала за обучение

Идеалното решение, когато се нуждаете от специално проектирано пространство с бюра, бели дъски и екрани за провеждане на обучения.

  • No capitalОборудвани за обучение
От € 25 на час

Съвещателни зали

Професионално офис пространство при поискване. Идеалното решение, когато трябва да се концентрирате върху задачите си и да ги изпълните по най-добрия начин.

  • TeamsПространство, което да впечатлява
От € 25 на час

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега

Заседателни зали в Брюксел

    Chancelier

    Sinter-Goedeleplein 14, Brussels, 1000, BEL

    Expand your business at Chancelier’s prestigious office building in thriving Brussels. Boasting a robust economy, the region contributes to one fifth of Belgium’s GDP. With approximately 50,000 businesses in Brussels, the city’s infrastructure is very favourable for starting up a new business. Pick your preferred way to commute with Gare Centrale Bus Stop, Centrale Subway Station, and Brussel-Centraal Train Station just a 140m, 170m and 350m walk away, respectively. Get client relationships off the ground by greeting them at Brussels Airport, before becoming better acquainted on the 11.8km drive back to premium workspace waiting for you all.

    Professional office space awaits at Chancelier, Brussels. Make an instant impression on a grand scale in this newly built property, standing out with elegant finishes in the central business district. Get your head down in our quiet private offices, or get together with colleagues and clients in fully furnished coworking spaces and modern meeting rooms. Business-grade WiFi is always a click away. Need to get away from your desk? Relax on the roof terrace or in the patio area. Once work is done, discover what Brussels has to offer with fine Belgian restaurants, museums and theatres in the local area.

    red-dot-label

    Предстоящо откриване на центъра

    Самостоятелни офиси от€ 429/месечноПолучете оферта
    Офиси за краткосрочно ползване от€ 109/дневноРезервирайте сега

    Kolonienstraat 11

    Koloniënstraat 11, Brussels, 1000, BEL

    Build your reputation with a base at beautiful Koloniënstraat 11. Travel easily with the central station just steps away, and bus and tram stops nearby. Focus in quiet, modern surroundings with attractive arched windows and lots of light from the impressive marble and glass atrium.

    Take a break with a coffee outside on the terrace. And after work, the historic Grand Place, with its elegant architecture and excellent restaurants, is less than 10 minutes’ walk away.

    Manhattan Meeting Center

    Avenue du Boulevard 21 1st floor, Brussels, 1210, BEL

    Back your business by hosting your meetings in our outstanding space in the heart of Brussels North & Financial District. Feel inspired by high-end design to do your best work in the Manhattan Meeting Center. a premier building in a prime location.

    There’s ample parking for cars and cycles and you can access Rogier Metro from within the building. Soak in the spectacular views across the city from the 3rd floor terrace and relax in the winter garden spanning four floors. When you take a break, you’re in the heart of the buzzing city center of Brussels, packed with shops, green spaces and culture.

    Самостоятелни офиси отОбадете ни сеПолучете оферта
    Офиси за краткосрочно ползване от€ 99/дневноРезервирайте сега

    Manhattan Center

    Avenue du Boulevard 21 5th floor box 5, Brussels, 1210, BEL

    Achieve maximum productivity in Brussels at buzzing co-working hub, Manhattan Center. Centrally located in the business district, with Rogier metro stop and shopping street Rue Neuve on its doorstep, you’re well placed for exploring this vibrant city. Across 29 floors of this spectacular glass-clad building, the chic meeting rooms, spotless break-out areas and cosy offices are designed to inspire even the most discerning modern professional. Stylish furnishings, three terraces, a gym and onsite restaurants are all yours for the relishing, while a unique winter garden spanning four floors sits at the heart of this communal space.

    This is a true no-comforts-spared workspace, jazzed up with quirky design features and pastel accents. In-house services such as dry-cleaning and tailoring are available from reception. And amenities aside, you’ll notice a unique community feel here, working alongside the many businesses that call the Manhattan Center home. Outside the daily grind, excellent shopping, dining and cultural highlights nearby ensure you’ll never be short of things to fill your schedule.

    Самостоятелни офиси от€ 365/месечноПолучете оферта
    Офиси за краткосрочно ползване от€ 109/дневноРезервирайте сега

    Офис пакети за редовен достъп.

    Членствата "Офис" осигуряват достъп до локации във всеки голям град. На ниски цени и при гъвкави условия.

    Офис пространство (месечни цени)

    5 дни€ 179 на месец
    10 дни€ 269 на месец
    30 дни€ 435 на месец

    Можете да разчитате на нас за Брюксел

    With its world-class transport links, Brussels is easily accessible from across Belgium, Europe and beyond. Host your next business gathering at one of our conveniently located meeting rooms in this influential capital city.

    Заседателни зали в Брюксел, които работят за вас
    Give impressive pitches, presentations and training sessions at our versatile meeting rooms in Brussels. Book on the day or on advance through our easy-to-use app, and customise the space to suit the occasion. Have the room set up with flat-screen TVs, projectors and video-conferencing equipment before you arrive. And keep everything running smoothly with support from our experienced on-site team.
    Разгледайте други райони в Брюксел
    Заседателни зали в Иксел (3),Заседателни зали в Синт Гилис (3)
    Или опознайте цялата мрежа от заседателни зали в Белгия .

    Отговори на вашите въпроси за заседателните зали в Брюксел

    Екипът ни е готов да отговори на вашите въпроси.
    Наемете заседателна зала в Брюксел от минимум € 25 до € 65 на час за нашата премиум опция. Предлаганите от нас заседателни зали разполагат с всичко необходимо за провеждане на продуктивна среща и може да се резервират на час или ден. Можете да ги използвате по начин, който отговаря на вашите нужди: като конферентна зала, съвещателна зала, зала за интервюта или зала за обучения.
    Всички наши заседателни зали се предлагат на час или ден. Ако ви се налага да наемете пространство за срещи за един ден, ние можем да ви помогнем да намерите идеалното място в Брюксел.
    Открийте идеалното пространство за вашето следващо събитие в Брюксел сред разнообразието от заседателни зали, с което разполагаме. В нашите центрове предлагаме разнородни конферентни зали, зали за интервюта и обучения, като всички те са оборудвани с най-модерните технологии и високоскоростна Wi-Fi връзка и се обслужват от екипи на място, за да гарантираме гладкото протичане на вашата среща.
    Да, в нашите бизнес центрове в Брюксел можете да резервирате заседателна зала за минимален срок от един час до цяла седмица. Просто направете резервация онлайн, по телефона или чрез приложението Regus.
    Препоръчваме ви да резервирате заседателна зала предварително, за да сте сигурни, че пространството е свободно за вас и вашите гости. При предварителна резервация имате възможност да подредите залата според предпочитанията си и да организирате сервирането на кетъринг или напитки.
    Нашите зали са напълно оборудвани с модерни мебели и апаратура за видеоконференции, така че да можете да започнете работа веднага след настаняването си. Ако имате нужда от бели дъски, флипчарт, аудио-визуални екрани и проектори, ние можем да организираме добавянето им във вашето пространство.
    Заседателните зали в Regus се предлагат под наем на час, което ви гарантира, че плащате само за времето и пространството, които са ви нужни.
    Ако срещата ви продължи по-дълго от очакваното, можете да удължите престоя си в залата на почасова база, стига да е свободна. Обърнете се към нашия екип на място и ще се опитаме да променим резервацията ви, за да намерим подходящо решение за вас спрямо променящите се обстоятелства.

    * Всички показани цени са валидни към момента на запитването въз основа на 24-месечни договори. Цените подлежат на промяна и ще варират в зависимост от конкретно избраните продукти и услуги. Цените за офис пространство и за коуъркинг пространство са на човек месечно и зависят от текущата наличност. Приложими са правила и условия.