Съжаляваме, не можем да открием {{term}}. Опитайте отново.

Заседателни зали в Villeurbanne

Immeuble le Patio, 35-37 rue Louis Guérin, 69100 Villeurbanne, Rhône

Join the 2,400 companies and their 46,380 employees who have already seen the benefits of making vibrant Villeurbanne Tonkin their business base. The Patio business centre is located in this natural extension of the Lyon Part-Dieu district, which is noted for its superior transport connections.

The building, which houses offices, meeting rooms and coworking spaces on the fourth floor, is right in the heart of this burgeoning area and includes several tenant companies in energy, including EDF and RTE. The ground floor offers a warm welcome to visitors, thanks to its attractive wood flooring, comfortable seats in the lobby and light-filled terrace. Take a break in the Parc de la Tete d’Or at lunch and be inspired by the gardens.

Още
Резервирайте сега

Заседателни зали в Villeurbanne

Immeuble le Patio, 35-37 rue Louis Guérin, 69100 Villeurbanne, Rhône

Join the 2,400 companies and their 46,380 employees who have already seen the benefits of making vibrant Villeurbanne Tonkin their business base. The Patio business centre is located in this natural extension of the Lyon Part-Dieu district, which is noted for its superior transport connections.

The building, which houses offices, meeting rooms and coworking spaces on the fourth floor, is right in the heart of this burgeoning area and includes several tenant companies in energy, including EDF and RTE. The ground floor offers a warm welcome to visitors, thanks to its attractive wood flooring, comfortable seats in the lobby and light-filled terrace. Take a break in the Parc de la Tete d’Or at lunch and be inspired by the gardens.

Какво е налично

0033 (0)4 20 10 62 00

  • Цял екран
  • Упътвания
  • Изглед на улицата
Вижте всички локации в Villeurbanne

Доверяват ни се по целия свят

LinkedIn
Cigna
Accenture

Защо да изберете заседателна зала на Regus?

Предлага се на час

Наемате заседателни зали за час или за колкото Ви е необходимо.

Пространство по Ваш вкус

Променяте оформлението в зависимост от целта на заседанието.

Лесно резервиране

Използвайте нашето приложение, за да резервирате бързо заседателни зали – няма нужда да звъните по телефона.

В готовност за използване

Залата вече ще бъде приготвена за Вас преди пристигането Ви.

Избирате си работно пространство

Зали за събеседвания – срещи с потенциални кандидати без ограничение за броя на гостите

Стаи за събеседвания

Можете да се срещате с потенциални бъдещи партньори, без ограничение за броя на гостите, които сте поканили.

Съвещателни зали – големи, добре обзаведени съвещателни зали с пространство за 8 – 12 души

Съвещателна зала

Големи съвещателни зали с места за 8 –12 души. Обзаведени с мебели от най-висок клас.

Зала за обучение – за провеждане на вашите фирмени обучения; има кетъринг на разположение

Зала за обучение

Създайте пространство за Вашите фирмени обучения, осигурен е кетъринг

Конферентна зала – по-големи заседателни зали за провеждане на малки събития и конференции

Конферентна зала

Нашите по-големи заседателни зали са идеални за провеждане на малки мероприятия и конференции.

Ценообразуване, включващо всичко

Плащате на час за напълно обзаведена заседателна зала, като в това се включва оборудване, мебели, високоскоростен интернет и персонал на рецепцията.

Заседателни зали според потребностите ви, наем за час и плащане само за необходимите ви удобства

Използвате според нуждите си

  • Наемате на час, така че не плащате за повече, отколкото Ви е необходимо
  • Плащате само за допълнителните удобства, необходими за всяко съвещание
Персонализирайте своите заседателни зали – организирайте обзавеждането и оборудването според собствените си изисквания

Пространство по Ваш вкус

  • Организирайте мебелите и оборудването според Вашите изисквания
  • Използвайте нашата презентационна техника и консумативи по време на срещата
Заседателни зали с високоскоростен интернет, включва WiFi, както и телефонно оборудване, ако е необходимо

Технология

  • С включен високоскоростен интернет и Wi-Fi
  • Предлага се телефонно оборудване според нуждите
Зали за срещи с оборудване, включващо флипчартове, бели дъски, прожекционни екрани и проектори, ако е необходимо

Оборудване за провеждане на заседания

  • Флипчарт, бяла дъска и маркери, ако е необходимо
  • Налични прожекционни екрани и проектори
Персонал на рецепцията, който да посреща вашите гости при пристигането им и да ви съдейства с настройването на необходимото ви аудиовизуално оборудване

Персонал на рецепцията

  • Професионален персонал, който да посреща Вашите гости при пристигането им
  • Помощ за настройките на аудиовизуалното оборудване, което трябва да използвате
Резервирайте сега

Повече начини за работа в град Villeurbanne

Предлагаме повече от просто едно офис пространство

...

Служебни зали в центъра Villeurbanne, Le Patio за срещи, презентации, обучения и интервюта

Заседателна зала

Готово за работа – подготвено преди пристигането ви, просто идвате и започвате работа

Офис за краткосрочно ползване

Плащате само за това, което ви е необходимо – изберете членство въз основа на пространството, което използвате най-много

Бизнес салони

Съоръжения за хора с увреждания}

Управлявайте своето офис пространство чрез приложението Regus

Управлявайте всичко, където и да сте

Изтеглете приложението на Regus от магазина за приложения на Apple - App Store или Google Play.

Изтеглете приложението Regus от Apple App Store      Изтеглете приложението Regus от Google Play Магазин

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.