Съжаляваме, не можем да открием {{term}}. Опитайте отново.

Гъвкави офиси в

Jose Abascal 41, 28003 Madrid

José Abascal is a revitalised workspace at the edge of Madrid’s Chamberí neighbourhood – a vibrant area in the heart of the city, famed for its art galleries and museums. A striking black and white building nestled between 19th-century townhouses and corporate headquarters, this innovative structure offers flexible workspaces, private offices and bookable meeting rooms. It’s the perfect location for Madrid professionals as they look to grow their business.

In this vibrant business hub, there’s high-speed Wi-Fi throughout – even when you’re looking out over the city from the inviting rooftop terrace. The ground floor houses a welcoming business café, while upstairs you’ll find a fantastic selection of workspaces serviced by friendly admin support staff. The location is incredibly well connected, with José Abascal–Modesto Lafuente bus stop just a step outside the door, and Alonso Cano Subway Station only a five-minute walk away. Chamberí is an exciting and motivational area to work in, filled with inspiring attractions such as parks, museums and the Canal Theatres – a modern entertainment complex that stages international productions.

Why choose José Abascal.

  • An inspirational workspace perfect for creatives in the heart of Chamberí.
  • Located on the main José Abascal thoroughfare, close to parks and Museums.
  • A rooftop terrace and covered seating area with breathtaking views of Madrid.
  • Only a five-minute walk from Alonso Cano and Gregorio Marañón subway stations.

 

Още
Какво е налично

Гъвкави офиси в

Jose Abascal 41, 28003 Madrid

José Abascal is a revitalised workspace at the edge of Madrid’s Chamberí neighbourhood – a vibrant area in the heart of the city, famed for its art galleries and museums. A striking black and white building nestled between 19th-century townhouses and corporate headquarters, this innovative structure offers flexible workspaces, private offices and bookable meeting rooms. It’s the perfect location for Madrid professionals as they look to grow their business.

In this vibrant business hub, there’s high-speed Wi-Fi throughout – even when you’re looking out over the city from the inviting rooftop terrace. The ground floor houses a welcoming business café, while upstairs you’ll find a fantastic selection of workspaces serviced by friendly admin support staff. The location is incredibly well connected, with José Abascal–Modesto Lafuente bus stop just a step outside the door, and Alonso Cano Subway Station only a five-minute walk away. Chamberí is an exciting and motivational area to work in, filled with inspiring attractions such as parks, museums and the Canal Theatres – a modern entertainment complex that stages international productions.

Why choose José Abascal.

  • An inspirational workspace perfect for creatives in the heart of Chamberí.
  • Located on the main José Abascal thoroughfare, close to parks and Museums.
  • A rooftop terrace and covered seating area with breathtaking views of Madrid.
  • Only a five-minute walk from Alonso Cano and Gregorio Marañón subway stations.

 

Какво е налично

+34 901 84 87 87

  • Цял екран
  • Упътвания
  • Изглед на улицата
Вижте всички локации в Madrid

Доверяват ни се по целия свят

LinkedIn
Cigna
Accenture

Защо да изберете офис на Regus?

Обзаведени офиси

С включени модерни мебели и високоскоростен интернет

Ценообразуване, включващо всичко

Плащате една обща цена за всичко, свързано с вашето работно пространство.

Увеличаване на размера

Добавяте още бюрa, когато наемате нов персонал.

Временни офиси

Нанасяте се като в офис за работа по проект и прекратявате абонаментния си план с едномесечно предизвестие.

Изберете своя тип офис пространство:

Офисите с прозорец в центъра Madrid, Jose Abascal предлагат самостоятелно офис пространство с гледка

Офис с прозорец

Самостоятелно офис пространство с изглед, достъпно във всички наши центрове.

Вътрешните офиси в центъра Madrid, Jose Abascal предлагат офис пространство на ниска цена

Вътрешен офис

Стандартен офис на Regus, без изглед – офисът с най-ниска цена.

Офисите със свързани помещения в центъра Madrid, Jose Abascal са комбинация от офис и заседателна зала

Офис със свързани помещения

Комбинация от офис и заседателна зала. Обикновено съдържа две бюра и маса за срещи.

Бюро в пространство за съвместна работа в центъра Madrid, Jose Abascal в споделена офис среда

Пространство за съвместна работа

Работни места в споделена офис среда – запазен брой работни места, заемани по реда на заявките.

Ценообразуване, включващо всичко

Плащате една цена за напълно обзаведен офис, включително мебели, WiFi, телефони, сметки за комунални услуги и персонал на рецепцията.

Отделно се плаща само за консумативи, като кафе, копирни услуги и телефонни обаждания.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Увеличаване или намаляване според нуждите

  • Не плащайте за по-голямо работно пространство, отколкото Ви е необходимо
  • Започнете от малко и добавяйте още пространство и работни места с разрастването на Вашия бизнес
Кухненски кът с удобства за приготвяне на чай и кафе

Персонализирайте офиса си

  • Мебели, разположение и декорация, съобразени с Вашите нужди
Regus предлага глобално присъствие и безплатно членство

Глобално присъствие

  • Включено безплатно членство "Салон"
  • Осигурете си достъп до нашите бизнес салони по целия свят
На разположение е сигурен високоскоростен интернет с включени настройки

Административна поддръжка

  • Персонал на рецепцията и обработка на пощата
  • Налична помощ за административни задачи, като изпращане на поща и копиране на документи
Защитен интернет от бизнес клас, Wi-Fi, телефонни линии и апарат

Технология

  • Защитен интернет от бизнес клас, Wi-Fi, телефонни линии и апарат
  • Използване на 50 милиона точки за безжичен интернет по света
Колективно работно пространство в приятна споделена среда

Работно пространство

  • Модерни, ергономични офис мебели
  • Професионална бизнес среда
  • Удобни локации на местата, където работите
  • Почасово използване на заседателните зали на общността
Meeting and office facilities at Madrid, Jose Abascal

Удобства

  • Рецепционист, който да посреща гостите
  • Обща кухня с удобства за приготвяне на чай и кафе
  • Бизнес салон и по-малка зона за почивка
  • Включени всички разходи за комунални услуги
  • Почистване и поддръжка на офисите
  • Достъп до принтер, скенер и копирна машина
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Привилегии

  • Изключителен достъп до програмата Regus Marketplace, която осигурява отстъпки от водещи брандове
  • Редовен календар на събитията и дейностите на общността на Regus
  • Приложение на Regus за резервиране на работно пространство и много други

Повече начини за работа в град Madrid

Предлагаме повече от просто едно офис пространство

...

Членството предлага глобален достъп до работни пространства, в които може просто да се отбиете, както и разнообразни членски нива

Членство

Глобален достъп до работно пространство, където може да се отбиете набързо, с разнообразни членски нива, подходящи за всякакъв бюджет и начин на работа.

Служебни зали в центъра Madrid, Jose Abascal за срещи, презентации, обучения и интервюта

Заседателна зала

Професионално пространство за срещи, представяния, обучения и интервюта, с WiFi, проектори, бели дъски и обслужване от нашия екип.

Виртуалните офиси в центъра Madrid, Jose Abascal предлагат престижен адрес и широка гама поддържащи услуги

Виртуален офис

Точният имидж за вашия бизнес – с престижен адрес и гама от услуги за поддръжка.

Управлявайте своето офис пространство чрез приложението Regus

Управлявайте всичко, където и да сте

Изтеглете приложението на Regus от магазина за приложения на Apple - App Store или Google Play.

Изтеглете приложението Regus от Apple App Store      Изтеглете приложението Regus от Google Play Магазин

Какво предлага един офис на Regus?

Regus отдава под наем офис пространства в бизнес центрове из България. Всеки самостоятелен офис може да се разшири за добавяне на повече бюра или да се премести без допълнителни разходи; също така отдаваме под наем временни офиси, за да се покрие времетраенето на даден проект, с плаващи едномесечни договори.

Обслужваните ни офиси са оборудвани с мебели, високоскоростен интернет и рецепция с персонал, като са налични допълнителни услуги, например заседателни зали и виртуални офиси. Може да изберете между офиси със и без прозорци, като също така предлагаме няколко свързани помещения – малък офис със заседателна зала към него.

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.