Съжаляваме, не можем да открием {{term}}. Опитайте отново.
Отговорът на Regus на пандемията от COVID-19

Гъвкави офиси в

1300 First Street, Suite 368, Napa, California, 94559

Set up shop at this stunning location in downtown Napa, just north of San Francisco. Drawing in ambitious minds from all over the region, Napa Valley is a stunning development surrounded by unique boutiques, high-end retail shops, banks and restaurants, and of course an abundance of wineries. Located on both the ground and second floor, our flexible, sought-after offices are flooded with natural light and designer furniture. Just the sort of office you’d design if you had the time. So whether you’re after a business lounge, private or shared offices or to rent a meeting room in downtown Napa – this is the place.

Grab a cup of killer coffee, hook up to the super-fast Wi-Fi and rub shoulders with our dynamic business community of entrepreneurs. When it’s time to take a break, you have the whole of downtown on your doorstep with quirky shops, delicious eateries and more. Anette's Chocolate & Ice Cream is to die for. While Eiko's Sushi Restaurant is reportedly the best in town. For transport, your nearest bus stop is just a short 10 minutes’ walk away, and Napa County Airport is only 10 minutes away too. If you need to let off some steam hit a 180 at the Dart and Pool Hall, or get your cultural fix at the Uptown Theatre Concert Hall, just 5 minutes away.

Why choose Napa Valley

  • A stunning new development for business and leisure
  • Admin support from our friendly and professional staff to make your day go more smoothly.
  • Inspiring designer workspaces flooded in natural light
  • Easy access to carpark via Skybridge
  • Network with our buzzing business community of like-minded entrepreneurs.
Още
Какво е налично

Гъвкави офиси в

1300 First Street, Suite 368, Napa, California, 94559

Set up shop at this stunning location in downtown Napa, just north of San Francisco. Drawing in ambitious minds from all over the region, Napa Valley is a stunning development surrounded by unique boutiques, high-end retail shops, banks and restaurants, and of course an abundance of wineries. Located on both the ground and second floor, our flexible, sought-after offices are flooded with natural light and designer furniture. Just the sort of office you’d design if you had the time. So whether you’re after a business lounge, private or shared offices or to rent a meeting room in downtown Napa – this is the place.

Grab a cup of killer coffee, hook up to the super-fast Wi-Fi and rub shoulders with our dynamic business community of entrepreneurs. When it’s time to take a break, you have the whole of downtown on your doorstep with quirky shops, delicious eateries and more. Anette's Chocolate & Ice Cream is to die for. While Eiko's Sushi Restaurant is reportedly the best in town. For transport, your nearest bus stop is just a short 10 minutes’ walk away, and Napa County Airport is only 10 minutes away too. If you need to let off some steam hit a 180 at the Dart and Pool Hall, or get your cultural fix at the Uptown Theatre Concert Hall, just 5 minutes away.

Why choose Napa Valley

  • A stunning new development for business and leisure
  • Admin support from our friendly and professional staff to make your day go more smoothly.
  • Inspiring designer workspaces flooded in natural light
  • Easy access to carpark via Skybridge
  • Network with our buzzing business community of like-minded entrepreneurs.
Какво е налично

+1 855 400 3575

  • Цял екран
  • Упътвания
  • Изглед на улицата
Вижте всички локации в Napa

Защо да изберете офис на Regus?

Обзаведени офиси

С включени модерни мебели и високоскоростен интернет

Ценообразуване, включващо всичко

Плащате една обща цена за всичко, свързано с вашето работно пространство.

Увеличаване на размера

Добавяте още бюрa, когато наемате нов персонал.

Временни офиси

Нанасяте се като в офис за работа по проект и прекратявате абонаментния си план с едномесечно предизвестие.

Изберете своя тип офис пространство:

Офисите с прозорец в центъра 1300 First Street предлагат самостоятелно офис пространство с гледка

Офис с прозорец

Самостоятелно офис пространство с изглед, достъпно във всички наши центрове.

Вътрешните офиси в центъра 1300 First Street предлагат офис пространство на ниска цена

Вътрешен офис

Стандартен офис на Regus, без изглед – офисът с най-ниска цена.

Офисите със свързани помещения в центъра 1300 First Street са комбинация от офис и заседателна зала

Офис със свързани помещения

Комбинация от офис и заседателна зала. Обикновено съдържа две бюра и маса за срещи.

Бюро в пространство за съвместна работа в центъра 1300 First Street в споделена офис среда

Съвместна работа

Работни места в споделена офис среда – запазен брой работни места, заемани по реда на заявките.

Ценообразуване, включващо всичко

Плащате една цена за напълно обзаведен офис, включително мебели, WiFi, телефони, сметки за комунални услуги и персонал на рецепцията.

Отделно се плаща само за консумативи, като кафе, копирни услуги и телефонни обаждания.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Увеличаване или намаляване според нуждите

  • Не плащайте за по-голямо работно пространство, отколкото Ви е необходимо
  • Започнете от малко и добавяйте още пространство и работни места с разрастването на Вашия бизнес
Кухненски кът с удобства за приготвяне на чай и кафе

Персонализирайте офиса си

  • Мебели, разположение и декорация, съобразени с Вашите нужди
Regus предлага глобално присъствие и безплатно членство

Глобално присъствие

  • Включено безплатно членство "Салон"
  • Осигурете си достъп до нашите бизнес салони по целия свят
На разположение е сигурен високоскоростен интернет с включени настройки

Административна поддръжка

  • Персонал на рецепцията и обработка на пощата
  • Налична е помощ за административни задачи
Защитен интернет от бизнес клас, Wi-Fi, телефонни линии и апарат

Технология

  • Защитен интернет от бизнес клас, Wi-Fi, телефонни линии и апарат
Колективно работно пространство в приятна споделена среда

Работни пространства

  • Модерни, ергономични офис мебели
  • Професионална бизнес среда
  • Удобни локации на местата, където работите
  • Почасово използване на заседателните зали на общността
Meeting and office facilities at 1300 First Street

Удобства

  • Рецепционист, който да посреща гостите
  • Обща кухня с удобства за приготвяне на чай и кафе
  • Бизнес салон и по-малка зона за почивка
  • Включени всички разходи за комунални услуги
  • Почистване и поддръжка на офисите
  • Достъп до принтер, скенер и копирна машина
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Предимства

  • Изключителен достъп до програмата Regus Marketplace, която осигурява отстъпки от водещи брандове
  • Редовен календар на събитията и дейностите на общността на Regus
  • Приложение на Regus за резервиране на работно пространство и много други

Повече начини за работа в град Napa

Предлагаме повече от просто едно офис пространство

...

Членството предлага глобален достъп до работни пространства, в които може просто да се отбиете, както и разнообразни членски нива

Членство

Глобален достъп до работно пространство, където може да се отбиете набързо, с разнообразни членски нива, подходящи за всякакъв бюджет и начин на работа.

Служебни зали в центъра 1300 First Street за срещи, презентации, обучения и интервюта

Заседателна зала

Професионално пространство за срещи, представяния, обучения и интервюта, с WiFi, проектори, бели дъски и обслужване от нашия екип.

Виртуалните офиси в центъра 1300 First Street предлагат престижен адрес и широка гама поддържащи услуги

Виртуален офис

Точният имидж за вашия бизнес – с престижен адрес и гама от услуги за поддръжка.

Управлявайте своето офис пространство чрез приложението Regus

Управлявайте всичко, където и да сте

Изтеглете приложението на Regus от магазина за приложения на Apple - App Store или Google Play.

Изтеглете приложението Regus от Apple App Store      Изтеглете приложението Regus от Google Play Магазин

Какво предлага един офис на Regus?

Regus отдава под наем офис пространства в бизнес центрове из България. Всеки самостоятелен офис може да се разшири за добавяне на повече бюра или да се премести без допълнителни разходи; също така отдаваме под наем временни офиси, за да се покрие времетраенето на даден проект, с плаващи едномесечни договори.

Обслужваните ни офиси са оборудвани с мебели, високоскоростен интернет и рецепция с персонал, като са налични допълнителни услуги, например заседателни зали и виртуални офиси. Може да изберете между офиси със и без прозорци, като също така предлагаме няколко свързани помещения – малък офис със заседателна зала към него.

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.

Хайде да започваме

Независимо какъв е вашия бизнес и бюджет, ние ще ви помогнем да намерите подходящото работно пространство.