home Icon
  • Осло
  • Сентрум
home Icon

Офис пространство в Сентрум

/От 1 до 100+ бюра/Гъвкави условия
Създайте дом за вашия бизнес със самостоятелен офис от Regus в Сентрум. Нашите напълно оборудвани работни пространства осигуряват всичко – от мебелите до високоскоростната WiFi връзка, за да можете да се фокусирате върху развитието на бизнеса си.
Как можем да ви съдействаме в Сентрум:
  • bullet IconСамостоятелни офиси под наем за екипи с всякакъв брой членове
  • bullet IconПерсонализируеми офиси за индивидуални изисквания
  • bullet IconОфиси за краткосрочно ползване и пакети за гъвкавост
Запитайте сега
phone iconИли ни се обадете на+44 20 3839 9912

Гъвкаво работно пространство, проектирано в съответствие с вашите потребности

Нашите гъвкави офиси, които могат да се персонализират изцяло по ваш вкус, се предлагат под наем за час, за ден или за колкото време ви е необходимо.

Самостоятелни офиси

Разнообразие от готови за ползване офиси, които са напълно оборудвани с всичко необходимо, за да започнете работа веднага.

  • calendarНа месец или година
  • TeamsЕкипи с всякакъв брой членове
От Kr 5 350 на човек на месец

Персонализирани офиси

Когато предлаганият готов продукт не е достатъчен. Можете да адаптирате всички аспекти на вашето пространство, включително обзавеждането и брандирането.

  • brandНа месец или година + с персонализиран план
  • TeamsЕкипи с всякакъв брой членове
От Kr 5 350 на човек на месец

Офиси за краткосрочно ползване

Професионално офис пространство при поискване. Идеалното решение, когато трябва да се концентрирате върху задачите си и да ги изпълните по най-добрия начин.

  • 24 hour accessНа час или ден
  • TeamsЕкипи с всякакъв брой членове
От Kr 1 190 на ден

Членство "Офис"

Гъвкав достъп до офиси за краткосрочно ползване на хиляди локации по целия свят – където и когато пожелаете.

  • Flexible payment5, 10 или неограничен брой дни на месец
От Kr 2 350 на месец

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега
Ползвайте свободно в момента бюро за деня или резервирайте индивидуално място с бюро в някоя от хилядите ни локации.

Индивидуално бюро

Наемете колкото бюра са ви необходими в споделено, динамично офис пространство. Услугата включва бизнес адрес и опции за съхранение.

  • Office deskРезервирано постоянно работно пространство
От Kr 5 490 на човек на месец

Краткосрочно коуъркинг пространство

Достъп при поискване до вдъхновяващи коуъркинг пространства с отворен план, така че винаги да има бюро на разположение, когато ви е необходимо.

  • 24 hour accessСъвместно работно място за час или за ден
От Kr 650 на ден

Членство "Пространство за съвместна работа"

Искате по-често да ползвате свободно в момента бюро? Можете да наемете бюро за 5, 10 или неограничен брой дни всеки месец.

  • Flexible paymentСъвместно работно място, когато ви потрябва
От Kr 1 490 на месец

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега
Независимо дали присъствието ви може да бъде само виртуално, или трябва да сте физически на място, ние разполагаме с подходящ пакет за вашия бизнес.

Бизнес адрес

Развийте дейността си и повишете авторитета си, като използвате виртуален адрес за бизнеса си в някоя от нашите над 4000 локации.

  • GlobalВиртуално присъствие навсякъде
От Kr 1 450 на месец

Виртуален офис

Престижен бизнес адрес, отговаряне на телефонни обаждания, обслужване от виртуален рецепционист и достъп до нашата глобална мрежа от бизнес салони.

  • Офис пространствоНашият най-популярен пакет
От Kr 2 350 на месец

Виртуален офис Plus

Всичко в нашия пакет "Виртуален офис", плюс достъп до заседателни зали и 5 дни ползване на офис пространство всеки месец.

  • ЧленствоНашият най-комплексен пакет
От Kr 4 290 на месец

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега
Заседателни зали за всякакви цели, навсякъде по света. Предлагат се на час, на ден или за колкото време ви е необходимо.

Заседателна зала

Идеални места за срещи, сътрудничество и интервюта. Предлагат се почасово, с наш обслужващ екип на място.

  • Запитайте сегаНад 10 000, от които да избирате
От Kr 250 на час

Стаи за събеседвания

Самостоятелни пространства с професионален облик за интервюиране на кандидати, годишни оценки или координиране на изследователски групи.

  • TeamsНаправете добро впечатление
От Kr 250 на час

Зала за обучение

Идеалното решение, когато се нуждаете от специално проектирано пространство с бюра, бели дъски и екрани за провеждане на обучения.

  • No capitalОборудвани за обучение
От Kr 250 на час

Съвещателни зали

Професионално офис пространство при поискване. Идеалното решение, когато трябва да се концентрирате върху задачите си и да ги изпълните по най-добрия начин.

  • TeamsПространство, което да впечатлява
От Kr 250 на час

Имате нужда от малко помощ?

Организирайте личен разговор с професионален консултант.

  • Агенти на разположение по целия свят
  • Обсъдете различни опции
  • Получете персонализирана оферта
  • Регистрирайте се и започнете още сега

Офис пространство в Сентрум

    Haakon VII's Gate 6

    Haakon VII's gate 6, Oslo, 0161, NOR

    Work within easy reach of amenities and attractions in the rapidly-growing Vika neighbourhood, home to thriving businesses and packed with culture. Haakon VII's Gate 6 is only a short stroll from Oslo Concert Hall, the National Theatre, the Nobel Peace Centre and the National Museum.

    Base your business in a landmark building, in a stylish workspace with designer touches and distinctive furnishings. And when you step outside, you’re three minutes from the metro station and surrounded by restaurants and shops.

    Самостоятелни офиси отKr 6 690/месечноПолучете оферта
    Офиси за краткосрочно ползване отKr 1 890/дневноРезервирайте сега

    Kristian Augusts Gate 13

    Kristian Augusts Gate 13, Oslo, 0164, NOR

    With restaurants, cafes, transport links and green spaces on your doorstep, it’s no wonder Kristian Augusts Gate 13 is the talk of Oslo’s professional community. Located in Sentrum, known for its glistening high-rises and stunning waterfront, this contemporary Scandi-chic business hub is sure to impress. You’re in good company, too – next door is the new University Faculty of Law, the National Museum and the Royal Castle, while Oslo’s treasure trove of culture is waiting to be explored within minutes of the office door.

    Across eight floors of this recently renovated contemporary structure, you’ll find an array of private offices, spacious meeting rooms and light-filled communal spaces waiting for you to plug in and stay productive. Join an entrepreneurial community of professionals as you take advantage of super-fast Wi-Fi, friendly support staff, and plenty of flexibility to grow. And when you’re done with premium office space for the day, you’re just a stone’s throw from the city tram that’ll take you across Oslo and beyond.

    Самостоятелни офиси отKr 6 890/месечноПолучете оферта
    Офиси за краткосрочно ползване отKr 1 890/дневноРезервирайте сега

    Apotekergata 10

    Apotekergata 10, Oslo, 0180, NOR

    Four buildings combine to create an incredible workspace at Apotekergata 10.

    A dynamic fusion between historic architecture and modern building, Apotekergata 10 is one of the most unique workspaces you’ll encounter. A step away from Tinghuset Light Rail Station, discover three characterful 19th-century buildings, interconnected by an inspiring office structure and its large atrium. Apotekergata 10 occupies part of one of these classical buildings, giving creatives and entrepreneurs an innovative environment to work in.

    Thanks to high-speed Wi-Fi, you can plug in and work across private offices, collaborative meeting rooms, or in the many lounge spaces. The building’s village-like feel makes stepping out for a cup of coffee to boost your productivity simple. It’s located in the ‘literature quarter’, home to Oslo’s largest publishers of books and news, and just a short walk from the Rockefeller Music Hall, Folketeateret Performing Arts Theater and Brannvakten Historical Landmark. You’ll find this area fantastic to live and work in, enjoying premium office space during the day, and unique attractions like the Spikersuppa Ice Skating Rink, Christian Frederiks plass Park and Oslo Reptile Park during your downtime.

    Самостоятелни офиси отKr 6 190/месечноПолучете оферта
    Офиси за краткосрочно ползване отKr 1 690/дневноРезервирайте сега

    CJ Hambros Plass 2C

    C.J. Hambros Plass 2c, Oslo, 0164, NOR

    Grow your business in the heart of Norway’s capital, in a buzzing commercial district that’s home to courts and government offices. CJ Hambros Plass 2C has on-site parking, easy access to bus and tram stops, and is only 10 minutes from Oslo Central Station.

    Stay focused in our modern, light and airy workspace brightened by interesting artwork. When you take a break, discover the nearby restaurants and shops or spark ideas at the Norwegian Theatre or National Gallery, only three minutes away.

    Самостоятелни офиси отKr 5 350/месечноПолучете оферта
    Офиси за краткосрочно ползване отKr 1 190/дневноРезервирайте сега

    Офис пакети за редовен достъп.

    Членствата "Офис" осигуряват достъп до локации във всеки голям град. На ниски цени и при гъвкави условия.

    Офис пространство (месечни цени)

    5 дниKr 2 350 на месец
    10 дниKr 3 850 на месец
    30 дниKr 6 150 на месец

    Можете да разчитате на нас за Сентрум

    Develop a home for your team at our welcoming office spaces among the leading companies in Norway’s capital city. Enjoy all the support your business needs to grow in the thriving business community of Oslo's downtown Sentrum district.

    Офис пространство в Сентрум, което работи за вас
    Get the best out of your team working at our beautifully designed office spaces in Sentrum. Create personalised workspaces to fit with your company’s culture. Scale space up or down depending on your business demands with our flexible packages. And make the most of break-out areas to bring teams together or discuss fresh ideas.
    Или опознайте цялата мрежа от офис пространства в Осло .

    Отговори на вашите въпроси за офис пространството в Сентрум

    Екипът ни е готов да отговори на вашите въпроси.
    Ако търсите вдъхновяващо място, където можете да дадете най-доброто от себе си в работата си, цената на нашето офис пространство под наем в Сентрум започва от Kr 5 350 и е до Kr 6 890 на човек месечно. Тези цени се базират на цените на Regus.com и 24-месечен договор. Реалната цена зависи от броя на хората, срока на споразумението, конкретното помещение и наличността. Например помещенията, които са първокласни луксозни офиси, единични офиси или са с по-добър изглед, са с по-висока цена на човек.
    Можете също така да закупите офис членство за индивидуални клиенти и екипи с всякакъв брой членове, което ви осигурява достъп до офиси, коуъркинг пространства и салони с 5, 10 или неограничен брой дни ползване месечно. За покупка на офис членство за индивидуални клиенти може да щракнете  тук , а ако имате изисквания за няколко души, се свържете с нас.
    С нашите гъвкави и бюджетни опции за офис за краткосрочно ползване наемането на офис пространство в Сентрум за ден или час е лесно. Онлайн резервациите са за един човек с максимум един гост. Ако ви е необходим офис за краткосрочно ползване за повече хора, ни се обадете по телефона или изпратете формуляр за запитване, след което ние ще ви потърсим, за да уговорим резервация. За да наемете офис за един ден, щракнете тук .
    Ние предлагаме разнообразни и гъвкави работни пространства под наем в Сентрум. Намерете офис пространство, което можете да наемете за един ден, както и кабинети, които можете да наемете дългосрочно и да оформите и брандирате с индивидуален почерк. Проектирани да осигуряват пълна гъвкавост, нашите самостоятелни офиси са изключително подходящи за компании с всякаква големина, като предоставят възможност за разширяване, когато това ви е особено нужно. Разполагаме и с други пространства, които можете да наемете в Сентрум, включително коуъркинг пространства и заседателни зали.
    Знаем, че бизнес средата се променя непрекъснато, затова предлагаме гъвкави договори, които ви помагат да се адаптирате бързо. Няма минимален период за наемане на нашите офис пространства, което ви позволява да ползвате офис за срок от няколко седмици до няколко години. Предлаганите от нас членства в офис пространство също така ви осигуряват достъп до професионални офиси за един, пет, десет или неограничен брой дни месечно.
    Ние предлагаме разнообразни и гъвкави работни пространства под наем в Сентрум. Намерете офис пространство, което можете да наемете за един ден, както и кабинети, които можете да наемете дългосрочно и да оформите и брандирате с индивидуален почерк. Проектирани да осигуряват пълна гъвкавост, нашите самостоятелни офиси са изключително подходящи за компании с всякаква големина, като предоставят възможност за разширяване, когато това ви е особено нужно. Разполагаме и с други пространства, които можете да наемете в Сентрум, включително коуъркинг пространства и заседателни зали.
    Когато създавате дом за своя бизнес в Сентрум, можете да избирате от различни опции за офис под наем. Изберете измежду нашите напълно оборудвани офиси за краткосрочно ползване, малки офиси, персонализирани офиси или големи кабинети – всички те се предлагат напълно обзаведени и готови за ползване с високоскоростна Wi-Fi връзка.
    Нашите напълно оборудвани офис пространства разполагат с всичко необходимо, за да работите по свой начин. Всеки офис включва ергономични мебели, високоскоростна Wi-Fi връзка и достъп до зони за почивка. Разположени са в процъфтяващи бизнес центрове с професионални обслужващи екипи на място и ние се грижим за всичко, включително за комуналните услуги и почистването, така че да можете да се фокусирате върху развитието на бизнеса си. В допълнение към това ще имате достъп до различни други пространства и услуги, като например заседателни зали, конферентни зали и коуъркинг пространства, които можете да резервирате.
    Да, екипът ни с удоволствие ще ви разведе из всеки от нашите бизнес центрове и ще отговори на всичките ви въпроси, свързани с офисите. Обадете се на нашия екип или направете резервация онлайн, за да насрочите обиколка.
    Изберете как, кога и къде да работите с нашите членства в офис пространство. Наемете офис пространство за ден на преференциални цени или изберете план за членство, който ви осигурява достъп до офис за пет, десет или неограничен брой дни месечно. Благодарение на нашата широка мрежа от офиси на хиляди локации по целия свят винаги можете да намерите пространството, от което се нуждаете, за да работите по свой начин.

    * Всички показани цени са валидни към момента на запитването въз основа на 24-месечни договори. Цените подлежат на промяна и ще варират в зависимост от конкретно избраните продукти и услуги. Цените за офис пространство и за коуъркинг пространство са на човек месечно и зависят от текущата наличност. Приложими са правила и условия.